Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Продукти харчування й напої » 2021 » Вересень » 3 » У королівській родині з’явився новий принц: бренд KING’S BRIDGE розширює лінійку благородним поєднанням Cognac & Coffee

Розміщення новин компаній

У королівській родині з’явився новий принц: бренд KING’S BRIDGE розширює лінійку благородним поєднанням Cognac & Coffee

Бренд KING’S BRIDGE™️ від Групи Компаній «Нові Продукти», який представлений на ринку України понад 15 років, розширив лінійку слабоалкогольних коктейлів новим витонченим смаком – Cognac & Coffee. Новинку вже можна знайти на полицях магазинів у зручному форматі бляшанки об’ємом 0,45 л.

KING’S BRIDGE™️ – це перевірена часом класика в сучасній інтерпретації. Мікси-дуети на основі джину або бренді залишаються одними з найбільш популярних напоїв серед шанувальників благородних коктейлів. Трохи марочного коньяку з витонченими нотками дубової діжки і ароматної заварної кави – і от новий аристократичний смак Cognac & Coffee, що якнайкраще доповнить королівську родину напоїв KING’S BRIDGE™️.

ГК «Нові Продукти» є лідером на українському ринку слабоалкогольних напоїв. Дані аналітичного звіту Держкомстату за 2020 рік свідчать, що продукція виробника має частку в категорії понад 70%. KING’S BRIDGE™ з’явився у портфелі компанії у 2006 році та став першим в Україні слабоалкогольним коктейлем в алюмінієвій бляшанці. За підсумками продажів 2020-го року частка бренда складає 11% від загального обсягу українського ринку САН.

«Наш новий смак – це традиційне гармонійне поєднання, що вже багато століть є улюбленим серед мільйонів людей. Саме тому ми вирішили, що Cognac & Coffee неодмінно сподобається поціновувачам міксів-дуетів KING’S BRIDGE™️. Адже ми постійно працюємо над удосконаленнями відповідно до вподобань наших споживачів: це нові смакові поєднання та нові формати для прихильників нетлінної класики, що живуть у ритмі сучасного динамічного міста. І ми точно знаємо, що це має результат. Частка бренда стрімко зростає: тоді як у 2017 році продажі KING’S BRIDGE™️ в Україні становили 3 млн л, нині це вже майже 8 млн л» – розповідає Геннадій Довгань, маркетинг-директор ГК «Нові Продукти».

Окрім нового Cognac & Coffee, у колекції KING’S BRIDGE™️ представлені ще три актуальні смаки у форматі алюмінієвої бляшанки: бренді з колою – Brandy & Cola, традиційне поєднання джину з тоніком – Gin & Tonic, та оригінальний мікс джину з натуральним грейпфрутовим соком – Gin & Grapefruit. Останні два смаки на основі настоянки «Джин Кінгз Бридж» також випускаються у скляній пляшці формату 0,33 л.
___________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 333 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz