Поисковый портал КОМПАСС » Новости украинских компаний » Банки » 2017 » Июль » 18 » Банк ПІВДЕННИЙ запустив новий цілодобовий сервіс для своїх бізнес-клієнтів

Размещение новостей компаний

Банк ПІВДЕННИЙ запустив новий цілодобовий сервіс для своїх бізнес-клієнтів

Распечатать: Банк ПІВДЕННИЙ запустив новий цілодобовий сервіс для своїх бізнес-клієнтів | Комментировать: Банк ПІВДЕННИЙ запустив новий цілодобовий сервіс для своїх бізнес-клієнтів
З квітня поточного року Банк ПІВДЕННИЙ пропонує своїм клієнтам нову послугу: здійснення внутрішньобанківських платежів у національній валюті в режимі 24/7, що дозволяє проводити безготівкові розрахунки всередині банку без обмежень за часом.

Оперативний і якісний сервіс дозволяє бізнес-клієнтам банку (юридичним і фізичним особам – підприємцям) здійснювати платежі в національній валюті за допомогою системи дистанційного обслуговування iFobs, не прив'язуючись до робочого часу банку, вихідних днів або свят.

«Наші клієнти цінують якісні послуги так само високо, як і свій час. У даному випадку ми змогли об'єднати ці два фактори і дали можливість нашим клієнтам ефективно планувати свої бізнес-процеси, покладаючись на наш надійний та зручний сервіс. Даний фінансовий інструмент дає можливість клієнтам підвищувати якість і швидкість ведення бізнесу, розширюючи часовий спектр проведення платежів», - зазначив Максим Цимбал, заступник голови правління Банку ПІВДЕННИЙ.

Процедура підключення послуги досить проста: відкриття рахунку юридичній або фізичній особі – підприємцю, підключення системи дистанційного обслуговування iFobs і надання заяви на підключення послуги. Якщо ж рахунки в Банку ПІВДЕННИЙ вже відкриті, і система дистанційного обслуговування iFobs підключена, то досить просто надати заяву на підключення послуги. Після підключення послуги та відправлення платіжного доручення в неробочий час банк здійснює його перевірку на відповідність усім вимогам законодавства та подальше його проведення. Варто відзначити, що контрагенту кошти надійдуть на рахунок миттєво.

Як відзначають у банку, завдяки сучасній онлайн-системі дистанційного обслуговування iFobs Банку ПІВДЕННИЙ за період з січня 2016 р. по червень 2017 р. вдалося значно наростити кількість вихідних транзакцій клієнтів (на 62 %), а також знизити частку платіжних доручень на паперових носіях на 33 % - до 7 тисяч на місяць. Даний сервіс набирає популярність серед як існуючих, так і нових клієнтів: близько 50 % всіх платежів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, клієнтів банку, проводяться всередині фінансової установи. Такі дані свідчать про велику привабливість та високу якість сервісу, який Банк ПІВДЕННИЙ надає своїм клієнтам.

* Для поиска производителей и дистрибьюторов, экспортеров и импортеров товаров и услуг в Украине и за рубежом - воспользуйтесь базой данных компаний "КОМПАСС Украина". Бесплатная демо-версия на www.demo.kompass.ua.
Увеличить: Банк ПІВДЕННИЙ запустив новий цілодобовий сервіс для своїх бізнес-клієнтів
Увеличить: Банк ПІВДЕННИЙ запустив новий цілодобовий сервіс для своїх бізнес-клієнтів
Служба новостей компании КОМПАСС Украина | Прочитано: 382 |
Справочник предприятий Украины,
стран СНГ и Европы!

Только достоверная информация!
Базы данных компаний Украины,
стран СНГ и Европы!

Электронные и онлайн справочники!

Последние новости компаний по теме

Все новости компаний...
Сайт управляется системой uCoz