Поисковый портал КОМПАСС » Новости украинских компаний » Связь » 2018 » Ноябрь » 21 » Big Data від Київстар допомагає по-новому рахувати туристів у Дніпрі

Размещение новостей компаний

Big Data від Київстар допомагає по-новому рахувати туристів у Дніпрі

Распечатать: Big Data від Київстар допомагає по-новому рахувати туристів у Дніпрі | Комментировать: Big Data від Київстар допомагає по-новому рахувати туристів у Дніпрі
Відділ туризму та промоції КП «Агентство розвитку Дніпра» Дніпровської міської ради та Київстар презентували результати моніторингу міграцій громадян у м. Дніпро за 2016-2017 роки. Наведені дані дадуть можливість місцевій владі приділити більше уваги маркетинговій політиці туристичних напрямків та збільшити їх привабливість для гостей регіону.

Під час прес-конференції Анна Колєда, начальник відділу туризму та промоції КП «Агентство розвитку Дніпра», навела дані офіційної статистики (Держкомстату України, готелів, туристичних агентств та операторів, Державної митної служби України) порівняно із даними аналітики, отриманої від найбільшого мобільного оператора України.
Так, за результатами Big Data аналізу від Київстар*, у 2016 році у Дніпрі зафіксовано 2412,7 тис. відвідувачів, у 2017-му – 2547,9 тис.** За даними офіційних джерел, у 2016-2017 роках у готелях зупинялося 168,8 тис. осіб.

Найбільша кількість українських гостей приїздить до Дніпра із Запорізької (21,5%), Київської (15,62%), м. Київ (12,56%) та Харківської (12%) областей. Регіон цікавий туристам протягом усього року, втім пік відвідувань припадає на весняно-літній період.

А найбільше абонентів закордонних мереж, які завітали у Дніпро з інших країн, було з Російської Федерації (26%), Польщі (14,38%), США (8%), Німеччини (6%) та Ізраїлю (5%).

За словами Анни Колєди, інформація від офіційних джерел, на яку опиралися раніше, не дає повної картини для аналізу реальних туристичних потоків, тож її складно використовувати для проведення зваженої маркетингової політики регіону:

«Точні дані дуже важливі для розуміння ситуації на ринку, – наголосила Анна Колєда. – Тому ми зацікавлені в альтернативних сучасних технологіях, що допомагають дізнатись більше інформації про туристів, які відвідують Дніпро. І хоча дані мобільного оператора не дають оцінки меті візитів до нашого регіону, вони дають розуміння того, що потік гостей до нас значно більший, ніж за офіційними показниками. Наприклад, офіційна статистика не зафіксувала у 2015-2016 роках жодного іноземного туриста, у 2017-му – одну особу. А за даними Київстар, іноземців, які скористалися послугами оператора у роумінгу, перебуваючи в Україні на території Дніпра, – 62,5 тис. за 2017 рік».
Костянтин Вечір, директор департаменту по роботі з державними підприємствами Київстар, розказав, що у подальших проектах Київстар, який має найбільшу абонентську базу в Україні, може надавати Дніпру не лише дані з кількості відвідувачів регіону, а й виокремлювати в них сегменти трудових мігрантів, бізнес-мандрівників, осіб, що переміщуються автомобілем, потягом, літаком тощо:

«Для нас така співпраця – складова комплексних smart-проектів для міст, які ми активно впроваджуємо по всій Україні» - акцентував увагу Костянтин Вечір.

Він зауважив, що серед інших послуг Київстар для міст також смс-оплати в транспорті (цей сервіс вже успішно впроваджено в Івано-Франківську, його можна використовуватися і для оплат комунальних та обов’язкових платежів, купівлі квитків у кіно, театри, сплати за паркування та ін.), сервіс Mobile ID, який вже найближчим часом буде надано оператором по всій Україні, використання М2М та IoT-технологій для створення «розумних» рішень, інформування в разі виникнення надзвичайних ситуацій та ін.

«Зараз ми надаємо регіонам окремі послуги. Але майбутнє – за комплексним підходом у створенні пропозицій для міст. І Київстар має увесь необхідний для цього ресурс, технічне оснащення, дані, інноваційні технології та можливості. Ми поступово йдемо у співпраці з містами від ідей smart-сіті до super-сіті, де місто лише озвучує свою потребу. А всі питання щодо пошуку правильного рішення, необхідних підрядників та найкращих шляхів для реалізації проекту знаходяться у зоні відповідальності оператора» – підсумував Костянтин Вечір.

* Для створення аналітики на базі Big Data Київстар використовує виключно неперсоніфіковані дані абонентів, в якості результатів формуються звіти із статистичними кількісними показниками, тобто лише агрегованими даними.
** Для аналізу використовувалися дані по голосовим, sms та інтернет-активностям абонентів в мережі Київстар за 2016-2017 роки
.
_________________

* Для поиска производителей и дистрибьюторов, экспортеров и импортеров товаров и услуг в Украине и за рубежом - воспользуйтесь базой данных компаний "КОМПАСС Украина". Бесплатная демо-версия на www.demo.kompass.ua.
Увеличить: Big Data від Київстар допомагає по-новому рахувати туристів у Дніпрі
Служба новостей компании КОМПАСС Украина | Прочитано: 105 |
Справочник предприятий Украины,
стран СНГ и Европы!

Только достоверная информация!
Базы данных компаний Украины,
стран СНГ и Европы!

Электронные и онлайн справочники!

Последние новости компаний по теме

Все новости компаний...
Сайт управляется системой uCoz