Поисковый портал КОМПАСС » Новости украинских компаний » Связь » 2018 » Март » 5 » Чат-бот Зоряна від Київстар: 2 млн діалогів, 12 тисяч відповідей в базі і нові функції

Размещение новостей компаний

Чат-бот Зоряна від Київстар: 2 млн діалогів, 12 тисяч відповідей в базі і нові функції

Распечатать: Чат-бот Зоряна від Київстар: 2 млн діалогів, 12 тисяч відповідей в базі і нові функції | Комментировать: Чат-бот Зоряна від Київстар: 2 млн діалогів, 12 тисяч відповідей в базі і нові функції
Зоряна – це віртуальний асистент, який спілкується з абонентами Київстар на сайті оператора, у Facebook, Telegram і Viber. За неповні два роки вона провела 2 млн діалогів і навчилася спілкуватися з користувачами так, що 85% запитів вирішуються без допомоги оператора. «Київстар першим з українських телеком-операторів запустив чат-бот – «розумну цифрову дівчину». Абонентам подобається з нею спілкуватися, для багатьох це набагато зручніше і вже звично – отримувати консультацію про послуги Київстар у нашої Зоряни. Кількість повторних звернень за рік зросла на 12%», - говорить Петро Чернишов, президент Київстар.

Зоряна допомагає вибрати тариф, розповідає про послуги зв'язку, доступні пропозиції, а може просто поговорити і навіть прочитати вірш, наприклад, Ліни Костенко чи Тараса Шевченка. А ще їй дуже подобаються компліменти, на які вона із задоволенням відповідає. Днями у Зоряни з'явилися нові навички – вона навчилася ідентифікувати користувачів через тимчасовий пароль і, завдяки цьому, може надавати їм інформацію по рахунку. Наприклад, користувач може дізнатися який у нього тарифний план, підключені послуги, PUK-код, залишок на рахунку і залишок бонусів.

Віртуальний асистент Київстар постійно навчається. На момент запуску в 2016 році у неї в базі було 5 тис. відповідей на запити. Зараз їх кількість зросла до 12 тис. Такий обсяг інформації в базі дозволяє Зоряні точніше відповідати на питання – 72% користувачів це підтверджують.

Популярністю користуються запити щодо перевірки готовності до 4G. Нагадаємо, абоненти Київстар можуть перевірити чи підтримує їх смартфон і SIM-карта зв'язок четвертого покоління за допомогою USSD-кодів: *245* 5 # виклик - для перевірки смартфона; *245*4 # виклик – для перевірки SIM-карти. Замінити SIM-карту на USIM з підтримкою 4G можна безкоштовно у всіх фірмових магазинах Київстар. Також, компанія пропонує великий вибір 4G-смартфонів і гаджетів за вигідними цінами в магазинах і на сайті shop.kyivstar.ua.

Щоб звернутися до Зоряни, зайдіть на сайт Київстар чи підключіть чат-бота через месенджери

* Для поиска производителей и дистрибьюторов, экспортеров и импортеров товаров и услуг в Украине и за рубежом - воспользуйтесь базой данных компаний "КОМПАСС Украина". Бесплатная демо-версия на www.demo.kompass.ua.
Увеличить: Чат-бот Зоряна від Київстар: 2 млн діалогів, 12 тисяч відповідей в базі і нові функції
Служба новостей компании КОМПАСС Украина | Прочитано: 255 |
Справочник предприятий Украины,
стран СНГ и Европы!

Только достоверная информация!
Базы данных компаний Украины,
стран СНГ и Европы!

Электронные и онлайн справочники!

Последние новости компаний по теме

Все новости компаний...
Сайт управляется системой uCoz