SES: Презентація результатів щорічного дослідження Satellite Monitor 2019

SES: Презентація результатів щорічного дослідження Satellite Monitor 2019
Компанія SES зміцнює свої позиції в якості провідного світового дистриб'ютора відео через супутник. Кількість телевізійних домогосподарств збільшилася більш ніж на 4 мільйона, перевищивши 355 мільйонів у 2018 році.

Результати дослідження SES Satellite Monitor 2019 року показують, що супутник продовжує залишатися кращою платформою доставки відео на українському ринку, охоплюючи 34% телевізійних домогосподарств, що становить понад 4,5 мільйони DTH-домогосподарств.

Кабельне охоплення за останній рік знизилось з 32% до 29%, а наземне ефірне охоплення збільшилося на 2% (з 31% до 33%, що пояснюється відключенням аналогового ТБ). IPTV охоплення не змінилося з минулого року та залишається на рівні 4%.

SES обслуговує практично всі українські телевізійні домогосподарства, прямо або опосередковано.

Нижче основна інформація про результати дослідження Satellite Monitor:

Світові показники


Глобальне зростання охоплення понад 50 мільйонів домогосподарств за останні 5 років ( 15,8%):

Значне зростання в період 2018-2019 пояснюється тим, що декілька країн були додані в дослідження: Уганда, Танзанія, Туреччина, Ефіопія;

Зростання в період 2016-2019 пояснюється збільшенням охоплення в Латинській Америці завдяки SES 14.

o 42,2 млн (2019 рік) VS 33,5 млн (2018 рік)

o Зміни відносно 2018 року: зростання в кабельних мережах +7,3 млн, IPTV + 1.3 млн і супутник + 0,3 млн домогосподарств

o Позитивний ефект від впровадження Antenna seeding programme для SES 14, в рамках якої 2200 антен були надіслані кабельним операторам в Латинській Америці.

Глобально кількість телеканалів збільшилася на 600 в період з кінця 2017 року, та на 200 в порівнянні з попереднім роком:

SD – зростання на 5% в порівнянні з кінцем 2017 року, це +255 TБ каналів;
HD – зростання на 13,6% в порівнянні з кінцем 2017 року, це + 354 ТБ каналів;
UHD – 59 ТБ каналів, з яких 48 комерційних.

Європейські показники

Результати дослідження показують, що європейський ринок був досить стабільний.

Зростання супутникових домогосподарств (невелике падіння IPTV) в період 2016-2017 років пояснюється тим, що в дослідженні була додана Туреччина, де супутникове телебачення досить популярне (більше 90% домогосподарств).

Всього в Європі на кінець 2019 року 273,7 млн домогосподарств: 106,4 млн – супутникових; 64,3 млн – кабельних; 64,6 - ефірних; а також 38, 5 млн – IPTV домогосподарств.

HDTV домогосподарств в Європі – 167,3 млн (61% всіх домогосподарств в Європі), з них 66,1 млн – це супутникові домогосподарства. Супутник є переважною інфраструктурою для мовлення в HD. У 81% європейських домогосподарства є або HD або UHD екран. Кількість SD екранів зменшується з кожним роком (на -4% в порівнянні з 2018 роком) і на кінець 2019 року – 18,8% європейських домогосподарств.

Протягом останніх 3-х років стабільне охоплення SES за типами прийому (на кінець 2019 року): супутникові домогосподарства – 69,4 млн; кабельні – 60,4 млн; ефірні мережі – 3,7 млн.

Європейський ринок телебачення досить стабільний з 2017 року, як для типів прийому, так і для платного телебачення.

Більше 61% європейських домогосподарств приймають HD контент. Телевізори зі стандартною роздільною здатністю вже в минулому: 67% домогосподарств володіють HD екранами, 15% - Ultra HD екранами.
____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі