Конкурентні переваги в сегменті дистрибуції та IT-рішень призвели до зростання доходів і прибутковості у першому кварталі цього року. Компанія Amadeus IT Holding, S.A., провідний постачальник IT-рішень для глобальної тревел-індустрії, оголосила фінансові та операційні результати діяльності за перший квартал 2018 року.
За перші 3 місяці цього року Amadeus отримав скоригований прибуток у розмірі 305,6 млн євро, що на 4,3% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Глобальна виручка зросла на 3,1% у порівнянні з першим кварталом 2017 року, досягнувши 1,230 млн євро (зростання 8,2%, якщо виключити валютні ефекти, які мали негативний вплив). EBITDA (обсяг прибутку до вирахування витрат по виплаті відсотків, податків і нарахованої амортизації) збільшилася на 7,4% до 539 млн євро.
На фінансові показники у першому кварталі негативно вплинуло зниження курсу долара США по відношенню до євро, але основні показники ефективності бізнесу залишилися високими. Якщо виключити валютні ефекти, і дохід, і EBITDA продемонстрували хороші темпи зростання.
У сегменті дистрибуції обсяг замовлень авіаквитків туристичними агентствами сягнув 160 млн, що відповідає зростанню у 3,7%. Кількість пасажирів (Passengers Boarded) збільшилася на 22,7% до 416,9 млн осіб.
Луїс Марото, президент і СЕО компанії Amadeus IT Group, прокоментував:
«Amadeus розпочав рік з позитивними фінансовими результатами. Чудові операційні показники наших підрозділів сприяли збільшенню виручки на 8,2%, а EBITDA – на 7,9%, якщо виключити негативний вплив валютних коливань. Обсяг авіабронювань у сегменті дистрибуції зростав стабільними темпами. Ми також продовжували забезпечувати і розширювати контент для наших користувачів, підписавши або продовживши угоди з дев'ятьма авіакомпаніями. А в сегменті Airport IT ми сьогодні обслуговуємо 280 клієнтів по всьому світу».
У сегменті дистрибуції сукупний обсяг замовлень авіаквитків агентствами зріс на 3,7% і склав 160,2 млн. Дохід від розвитку цього напрямку збільшився на 2,1%, склавши 795,5 млн євро.
Протягом першого кварталу 2018 року Amadeus підписав 9 контрактів про початок або продовження партнерських угод авіакомпаніями, серед яких Eva Air та Uni Airways. Користувачі Amadeus тепер можуть отримати доступ до контенту понад 110 бюджетних (LCC) і гібридних авіакомпаній в усьому світі. За перші 3 місяці 2018 року бронювання LCC та гібридних перевізників зросли на 11%.
У березні Amadeus підписав контракт з Air France KLM, який передбачає дистрибуцію за допомогою Private Channel. Завдяки цій угоді користувачі Amadeus, які працюють з Air France KLM, зможуть отримувати доступ до контенту через Amadeus без додаткового збору, який стягувався з квітня 2018 року.
У першому кварталі партнери Amadeus продовжили користуватися IT-рішеннями компанії для мерчандайзингу. За перші 3 місяці 2018 року 5 авіаперевізників підписали угоду про впровадження рішення для продажів додаткових послуг Amadeus Airline Ancillary Services, і 6 авіакомпаній – про використання Amadeus Fare Families. Всього на кінець березня 2018 року 148 авіакомпаній уклали угоди про впровадження Amadeus Airline Ancillary Services (з них 120 компаній вже використовують це рішення), а 72 авіаперевізники підписали угоди про впровадження Amadeus Fare Families (з них 57 вже ним користуються).
Станом на кінець першого кварталу 2018 року 204 клієнта уклали контракти на впровадження однієї із систем обслуговування пасажирів Amadeus (Altéa або New Skies), при цьому 195 з них вже завершили проекти впровадження.
Авіакомпанія Finnair уклала контракт з використання Amadeus Anytime Merchandising. Finnair став 9-м авіаперевізником, який користується цим рішенням.
Окрім того, авіакомпанія Qantas, яка першою почала використовувати Altéa у 2000 році, обрала Amadeus у якості партнера для реорганізації своєї IT-інфраструктури. В рамках цього амбітного проекту, завершеного в березні, Qantas впровадила такі рішення, як Amadeus e-Personalize, Amadeus Affinity Shopper та Amadeus Flex Pricer Premium. Комплексне використання цих технологій підвищить якість обслуговування клієнтів Qantas за рахунок індивідуального підходу до пошуку і бронювання, відображаючи доступні тарифи в зручній для користувача формі. Також ці технології нададуть безліч варіантів мандрівникам, які ще не визначилися з датою або місцем своєї майбутньої поїздки.
Протягом першого кварталу Amadeus і Lufthansa працювали над новим біометричним рішенням для посадки пасажирів на рейс із використанням функції розпізнавання їхніх облич. Цей інноваційний пілотний проект, який реалізується у співпраці з митно-прикордонною службою США, Аеропортовим управлінням Лос-Анджелеса (LAWA) та Vision Box, тепер доступний для рейсів Lufthansa в Міжнародному аеропорту Лос-Анджелеса (LAX), і авіакомпанія має намір впроваджувати це рішення і в інших аеропортах США.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua