У 2018 році контакт-центр «КОРІС Україна» врегулював 23 000 випадків, що на 24% більше, ніж в попередньому році. Оберт по всіх лініях бізнесу (обслуговування виїжджають за кордон, асистанс по ДМС, технічний асистанс) збільшився на 20-35%. Валові надходження зросли на 21% в порівнянні з результатами 2017 року. Чистий прибуток компанії збільшився в 7 разів і склав 2 млн грн. Таке значне зростання було зумовлене як збільшенням обсягу співпраці з існуючими клієнтами, так і залученням нових. За 2017-2018 роки «КОРІС Україна» уклала договори з 6 новими страховиками. Також, на результат істотно вплинуло запровадження нового продукту - врегулювання збитків по страхуванню гаджетів.
Збільшення прибутковості дозволило «КОРІС Україна» суттєво оновити технічну базу контакт-центру, що очікувано, поліпшило якість клієнтського сервісу. Вже з осені більш 2/3 звернень клієнтів з-за кордону здійснюються за допомогою нових медіа: Skype, Viber, електронної пошти. Зміни в сфері комунікацій підвищують вимоги до технологічності контакт-центру.
За 2018 рік проведено значну роботу з розширення мережі підрядників. Зокрема, мережа «КОРІС Україна» поповнилася 60 новими партнерами всередині України і близько 50 зарубіжними підрядниками.
У році, що наступив, компанія відзначає 25-річний ювілей. Нагадаємо, «КОРІС Україна» - перша спеціалізована асистуюча компанія в Україні, була заснована в 1994 році. Послугами асистансу за роки роботи скористалися більше 250 000 клієнтів зі страхування виїжджаючих за кордон і більше 380 000 клієнтів з технічного асистансу (КАСКО, ОСАГО, сервісні програми автоімпортерів і дилерів).
___________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua