Дослідницький підрозділ ConsumerLab компанії Ericsson (NASDAQ: ERIC) опублікував результати нового дослідження "Five Ways to a Better 5G", присвяченого поведінці власників смартфонів з підтримкою технологій 5G і очікуванням користувачів від послуг 5G. За даними дослідження, 22% користувачів пристроїв 5G-ready цікавляться новими можливостями і використовують тарифні плани, що включають послуги 5G. Якщо порівнювати з користувачами 4G, власники 5G-смартфонів щотижня в середньому витрачають на дві години більше на хмарні гри і на одну годину більше проводять в додатках на базі технологій доповненої реальності (AR).
Користувачів технологій 5G влаштовує швидкість передачі даних, проте 70% опитаних незадоволені переліком доступних послуг і розраховують на появу нових додатків і сервісів, що задіюють переваги нових технологій. При цьому користувачі готові платити на 20-30% більше за тарифні плани, в які входять цифрові 5G-послуги.
Через обмеження, пов'язані з пандемією COVID-19, переважна більшість власників 5G-смартфонів користується послугами мобільного зв'язку, перебуваючи в приміщеннях. З цієї причини якість 5G-покриття виявилася в два рази важливішою за швидкість передачі даних і час роботи пристрою від одного заряда батареї. Показовим є те, що 20% власників 5G-смартфонів відзначили, що стали рідше підключатися до мереж Wi-Fi в приміщеннях, віддаючи перевагу новим технологіям.
В рамках звіту експерти ConsumerLab опублікували п'ять рекомендацій, які здатні допомогти операторам відповідати очікуванням користувачів як сьогодні, так і в довгостроковій перспективі:
• Активніше розповідайте про можливості технологій 5G і приділяйте більше уваги маркетингу.
• Створіть 5G-покриття стабільної якості і в приміщеннях, і на вулиці.
• Враховуйте технічні вимоги для роботи послуг 5G при налаштуванні мережі.
• Створюючи нові сценарії використання, відштовхуйтесь від того, які можливості користувачі хочуть отримати від технологій 5G.
• Не обмежуйтеся тестуванням - запускайте комерційні послуги якомога швидше.
«Дотепер дослідження поведінки користувачів 5G-послуг були переважно сфокусовані на швидкостях передачі даних і доступності технологій 5G, і ґрунтувалися на незалежній оцінці параметрів мережі. Однак не менш важливо розуміти, як послуги 5G сприймаються першими користувачами. Застосовуючи п'ять рекомендацій і дані Ericsson ConsumerLab, оператори можуть прискорити впровадження послуг 5G і дати користувачам те, на що вони чекають», - говорить глава ConsumerLab і Ericsson Research Джасміт Сінгх Сеті (Jasmeet Singh Sethi).
Дані для дослідження "Five Ways to a Better" зібрані в результаті найбільшого на сьогодні опитування користувачів 5G-послуг. Експерти Ericsson ConsumerLab опитали жителів 26 країн, включаючи США, Китай, Південну Корею і Великобританію. Отримані результати репрезентативні для 1,3 млрд власників смартфонів, включно з 220 млн користувачів 5G-послуг.
____________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua