Ericsson Operations Engine на основі технологій штучного інтелекту спрощує Managed Services

Ericsson Operations Engine на основі технологій штучного інтелекту спрощує Managed Services
Компанія Ericsson (NASDAQ: ERIC) представляє новий продукт Ericsson Operations Engine, що створений на базі технологій штучного інтелекту (ШІ) і доповнює портфель рішень Managed Services. Завдяки підтримці технологій ШІ, автоматизації та аналізу даних нове е2е-рішення Ericsson дозволяє по-новому поглянути на мережеві операції, процес проектування і оптимізації мережі, а також переглянути підходи до розробки застосунків і обслуговування мережі.

Із розвитком технологій 5G та інтернету речей (IoT) мережева інфраструктура стає все складнішою. Застосування Ericsson Operations Engine в нових умовах дозволяє прогнозувати і попереджати можливі проблеми.
Три ключові особливості Ericsson Operations Engine:

• Орієнтація на фінансові результати: вирішення бізнес-завдань, що стоять перед операторами, зокрема поліпшення якості послуг для абонентів, підвищення ефективності використання наявних ресурсів і збільшення прибутку.
• Комплекс можливостей: поліпшення фінансових показників за рахунок використання можливостей технологій штучного інтелекту, оптимізації, аналізу даних і динамічного розгортання, а також застосування нового підходу до розробки застосунків і впровадження інновацій, створених у партнерстві з іншими компаніями.
• Передові компоненти: найкращі продукти і рішення на базі технологій ШІ, експертиза та інвестиції в мережеву інфраструктуру.

«Процес обслуговування мереж стає все складнішим у міру того, як ми нарощуємо масштаби розгортання технологій IoT і 5G, а також впроваджуємо технології віртуалізації ядра мережі, щоб поліпшити якість користувацького досвіду. Використання Ericsson Operations Engine допоможе замовникам, які користуються нашими послугами Managed Services, досягти вагомих переваг перед конкурентами і, замість вирішення технічних питань, зосередитися на створенні і розвитку послуг для абонентів. Новий продукт докорінно змінює наш підхід до експлуатації мережі — замість вирішення проблем, що вже виникли, він дозволяє запобігати їх виникненню за рахунок аналізу даних, технологій автоматизації та штучного інтелекту », — коментує старший віце-президент, голова підрозділу Managed Services компанії Ericsson Пітер Лорін (Peter Laurin).

«Managed Services відіграватимуть важливу роль у процесі трансформації бізнесу в усіх країнах. Майже 65 % операторів розраховують на те, що Managed Services допоможуть вирішити питання, що викликають занепокоєння та пов’язані з якістю обслуговування абонентів, рівнем доходу і ефективністю витрат. Прагнення поліпшити користувацький досвід буде головним фактором, що мотивує операторів звертатися до послуг Managed Services. Очевидно, що використання технологій ШІ, автоматизації та аналізу даних стане основою для трансформації, шлях до якої відкривають партнерства в галузі Managed Services», — говорить віце-президент підрозділу інфраструктурних сервісів аналітичної компанії IDC Кертіс Прайс (Curtis Price).

Ericsson Operations Engine, переваги Managed Services, а також новітні тренди будуть представлені на стенді Ericsson на Всесвітньому мобільному конгресі (MWC 2019) в Барселоні у лютому 2019 року.
______________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі