Ericsson представляє нові послуги з обслуговування мереж на базі технологій штучного інтелекту

Ericsson представляє нові послуги з обслуговування мереж на базі технологій штучного інтелекту
Компанія Ericsson (NASDAQ: ERIC) представила два нові продукти — Network Intelligence і Omni Network Channel, які забезпечують постійну доступність мереж та оптимальну якість послуг для абонентів.

Обидва нові продукти є частиною портфеля послуг з технічного обслуговування та підтримки мережі — Network Services. За рахунок застосування технологій штучного інтелекту, автоматизації та прогнозної аналітики ці продукти допомагають операторам справлятися зі складними завданнями, що виникають у зв’язку з експоненціальним ростом трафіку даних, запровадженням нових технологій, як-от 5G, цифровою трансформацією, роздрібненістю джерел даних і потребою в аналізі інформації.

Network Intelligence — це превентивна послуга підтримки, яка дозволяє виявляти й вирішувати проблеми до того, як вони вплинуть на продуктивність роботи мережі. Новий сервіс запобігає критичним збоям і забезпечує стабільність роботи мережі, необхідну для безперебійного обслуговування користувачів і підтримки оптимальної е2е-продуктивності. Послуга Network Intelligence надається на умовах підписки. Проведені компанією Ericsson дослідження показали, що Network Intelligence скорочує кількість критичних інцидентів на 35 % за рахунок вибіркового збирання даних і автоматично вирішує проблеми протягом п’яти хвилин з моменту збирання цих даних.

Omni Network Channel — це уніфікований цифровий робочий простір, призначений для спілкування між фахівцями оператора й експертами компанії Ericsson, що забезпечує простоту навігації, можливості для самодопомоги й зручність спільної роботи. Це рішення поліпшує продуктивність мережі й підвищує рівень задоволення абонентів за рахунок швидкого вирішення проблем, що виникають як з боку оператора, так і з боку Ericsson. Воно також сприяє запровадженню нових технологій, серед яких 5G, і сприяє професійному росту працівників мобільного оператора.

Network Intelligence призначений для використання безпосередньо близько до продуктів і прекрасно розширює портфель рішень Network Services. Він доповнює Ericsson Operations Engine — рішення Ericsson для надання послуг з інтелектуального керування мережею, яке було представлене в січні 2019 року.

***


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі