Згідно з маркетинговими дослідженнями компанії CBR фінансова компанія «Благо» стала найвпізнаванішим брендом за показниками березня.
CBR є офіційним партнером міжнародної компанії GfK у проведенні досліджень на замовлення (Ad Hoc) в Україні.
За даними дослідження за напрямком «Знання назв ломбардів», бренд «Благо» отримав найвищі показники серед інших ломбардів, а саме:
Спонтанне знання (названо першим) – 18,1
Спонтанне знання – 25,5
Знання за підказкою – 47,3
Дослідження проводилось за такою методологією:
• щомісячне опитування 1000 респондентів у віці від 16 років по всій Україні;
• квотна маршрутна вибірка з квотами по області, розміру населеного пункту, віку і статі респондента;
• метод опитування — особисте інтерв'ю вдома у респондента.
Вибірка дослідження репрезентативна для населення України старше 16 років за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту.
В даних зображеннях показані результати по поточній хвилі дослідження, яка була проведена у березні 2021 року, порівнюються з результатами попередніх хвиль, які були проведені у березні, червні, вересні та грудні 2020 року.
________________________________