Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) продовжує виплати коштів вкладникам АТ «АРТЕМ-БАНК» за загальним реєстром вкладників. Звертаємо Вашу увагу, що виплати будуть здійснюватися вкладникам, які не отримали свої кошти під час попередніх виплат, так і вкладникам, рахунки яких перевірялися на предмет нікчемності уповноваженою особою Фонду та щодо яких завершено перевірку. Вкладник може з’ясувати чи включена інформація про його вклад до реєстру, зателефонувавши до відповідного банку-агента Фонду.
Для отримання коштів вкладники АТ «АРТЕМ-БАНК» з 17 травня 2017 року до 29 червня 2017 року включно можуть звертатись до установ банків-агентів Фонду.
Банк-агент, що здійснює виплату коштів, визначається залежно від місця реєстрації проживання за паспортом, вказаному вкладниками під час укладання договору банківського вкладу/рахунку з АТ «АРТЕМ-БАНК».
Звертаємо увагу, що вкладникам – нерезидентам для отримання коштів необхідно звертатись до будь-якого відділення ПАТ «КРЕДОБАНК».
Для отримання коштів вкладникам необхідно звернутися до будь-якого відділення визначеного банку, відповідно до вищезазначеної таблиці, з паспортом та документом, виданим контролюючим органом про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
Виплати вкладникам здійснюються в розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані на день початку процедури виведення Фондом гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд) банку з ринку, але не більше 200 тисяч гривень.
Для отримання коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину спадкоємцям спочатку необхідно надати до Фонду копії: паспорту та документа, виданого контролюючим органом про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) та нотаріально засвідчену копію свідоцтва про право на спадщину.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua