Київстар пропонує бізнес-клієнтам оновлений сервіс для проведення промокампаній

Київстар пропонує бізнес-клієнтам оновлений сервіс для проведення промокампаній
Компанія вдосконалила функціонал платформи для самостійних клієнтських розсилок Business Data Solution* та перезапускає її під новою назвою – ADWISOR

Метою проведених оновлень стало створення мультиканального маркетингового інструменту, можливості якого дозволяють краще вибудовувати комунікацію з клієнтом, розширювати клієнтську базу та, як наслідок, збільшувати продажі. Створювати та налаштовувати розсилки в ADWISOR стало простіше та зручніше, а розширений функціонал платформи врахував запити клієнтів на точне визначення цільової аудиторії розсилок, детальну аналітику проведених промокампаній та інші. Зокрема, серед оновлень:

1. Нові фільтри для вибору цільової аудиторії розсилок.

До наявних фільтрів додано ще 24, зокрема: подорожі до районів України з виходом до Чорного та Азовського морів або Карпат; користувачі програм для онлайн-нарад; особи, зацікавлені спортом, кіно, комп’ютерними іграми та багато інших.

2. Оновлений інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.

Створювати промокампанії стало простіше завдяки функціоналу підказок на кожному етапі роботи з платформою ADWISOR.

3. Покращена аналітика проведених розсилок.

Відтепер можна детально аналізувати та порівнювати промокампанії між собою, використовуючи фільтрування та сортування даних, а також завантажувати статистику в Excel.

4. Збережені шаблони аудиторій для подальших кампаній.

Для швидкого запуску промокампаній можна створювати шаблони аудиторій та використовувати їх для нових розсилок без додаткових налаштувань.

«Сьогодні успішна робота з клієнтами базується на можливостях давати їм персональні пропозиції, тобто такі, які найбільше відповідають інтересам споживачів та їхнім очікуванням. Адже так є більша вірогідність того, що товар або послугу куплять, – коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – І для таких комунікацій якнайкраще підходять саме розсилки, в основі яких лежить Big Data-аналіз. А можливість завдяки ADWISOR запускати промокампанію швидко, власноруч налаштовувати всі її параметри, гнучко управляти бюджетом, робити висновки на підставі точної аналітики – це конкурентна перевага, яка може дуже допомогти малому та середньому бізнесу в роботі з клієнтами».

Отримати більше інформації про платформу ADWISOR і замовити консультацію щодо її використання для проведення самостійних розсилок можна на сайті Київстар https://kv.st/7dS.

*Business Data Solution* - сервіс, побудований на основі Big Data-технологій, який дозволяє користувачу на спеціальній платформі налаштувати та запустити розсилку SMS-повідомлень отримувачам, обраним за 40+ фільтрами.
_______________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі