Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» продовжує звітувати про обсяг опрацьованих звернень пасажирів та суму повернених коштів за скасовані рейси через вплив пандемії COVID-19. Робота в даному напрямку здійснюється систематично, незважаючи на дефіцит людського ресурсу, обумовлений падінням рівня перевезень через коронакризу
У лютому місяці 2021 року компанія розглянула близько 15 тисяч запитів та оформила повернення на суму 2,5 мільйони доларів. Усього ж за 11 місяців своєї діяльності в період пандемії з квітня 2020 року по лютий 2021-го включно МАУ повернула пасажирам понад 29 мільйонів доларів.
Окрім цього, авіакомпанія нагадує, що пасажири скасованих рейсів мають декілька опцій на вибір:
МАУ вкотре наголошує про готовність до діалогу зі своїми пасажирами та щиро сподівається на розуміння. Авіакомпанія робить все можливе для якнайшвидшого опрацювання кожного звернення.
________________________________