Національний телеком-оператор Київстар у 4 кварталі 2016 року посилив фінансові результати, незважаючи на складну макроекономічну ситуацію і ослаблення гривні. Компанія ще більше зміцнила своє лідерство за часткою ринку за індексом лояльності клієнтів (NPS).
У жовтні-грудні 2016 року загальна виручка Київстар збільшилася на 12% – до 3,9 млрд грн – в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Виручка від послуг мобільного зв'язку також зросла на 12% – до 3,6 млрд грн, – завдяки новим комерційним пропозиціям і триваючому росту доходів від послуг мобільного інтернету. Так, виручка від мобільного інтернету зросла в звітному кварталі на 63% в результаті триваючого розвитку мережі 3G, активного просування смартфонів та онлайн-тарифів. Проникнення смартфонів у мережі Київстар за рік зросло з 26% до 34%.
У 4 кварталі 2016 року клієнтська база Київстар зросла на 3% – до 26,1 млн – за рахунок зростання нових підключень і скорочення відтоку абонентів. За рік рівень відтоку знизився на 5% і досяг історичного мінімуму в 18% у результаті успішних кампаній з покращення клієнтського досвіду.
Доходи від послуг фіксованого зв'язку збільшилися за звітний період на 5%, досягнувши 270 млн грн. Такий результат був досягнутий завдяки зростанню виручки від надання широкосмугового інтернету для домогосподарств (послуга «Домашній Інтернет»). Кількість клієнтів «Домашнього Інтернету» зросла 818 тисяч, а середній дохід з клієнта (ARPU) збільшився до 64 грн в місяць (+ 9%). Доходи від «Домашнього інтернету» в 4 кварталі 2016 року зросли на 9%, перевищивши показники ринкового тренду.
Київстар продовжує активно розвивати мережу 3G, яка в 4 кварталі 2016 року охопила територію, де проживає 61% населення України, збільшившись, практично, удвічі, в порівнянні з груднем 2015 року.
Капітальні витрати в 4 кварталі 2016 року склали 836 млн грн.
За 2016 рік компанія перерахувала до державного бюджету України 4,3 млрд грн податків, в тому числі 1,3 млрд грн за 4 квартал 2016 року.
27 лютого 2017 року міжнародна група VimpelCom (акціонер компанії «Київстар») оголосила про свій ребрендинг і перейменування у VEON. Ребрендинг відображає плани компанії щодо трансформації з телеком-холдингу в глобального технологічного лідера. При цьому на території України послуги продовжать надаватись під брендом «Київстар».
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua