Рівень попиту на нерухомість впав на 30-80% – ShiStrategies

Рівень попиту на нерухомість впав на 30-80% – ShiStrategies
Ринок завмер в очікуванні відновлення економічної ситуації в країні

Через коронакризу рівень попиту на ринку первинної нерухомості України впав на 30-80% в залежності від класу житла і ступеня його готовності. Про це йдеться в дослідженні Агентства стратегічних рішень ShiStrategies, проведеного серед девелоперських компаній.

Водночас негативних змін у попиті уникнули лише забудовники, що працюють в сегменті преміум-класу. Також зберігається інтерес до житла комфорт-класу на завершальних стадіях, але покупці часто не поспішають укладати угоди, чекаючи на стабілізацію в економіці.

Таким чином, через локдаун в Україні на досить тривалий період запанував «ринок покупця», клієнт став більш обережним і в той же час – більш вимогливим. Однак саме якість роботи з клієнтами зможе збільшити рівень продажів нерухомості.

Перш за все, девелоперам необхідно працювати над формуванням і зміцненням довіри. Зокрема, важливо налагоджувати і підтримувати прозорі комунікації з клієнтами. Діджиталізація процесів під час карантину розширила можливості відділів продажів, але не повністю замінила живе спілкування з покупцями. В ShiStrategies вважають, що обидва канали – офлайн і онлайн повинні існувати паралельно, доповнюючи один одного.

В період кризи виграють ті будівельні компанії, які зможуть дати хоч якісь гарантії:
фіксації курсу, своєчасної здачі об'єкта (з обумовленою відповідальністю для забудовника), гарантія якості і т.д. До того ж більшість забудовників вже зараз пропонують житло з готовими ремонтами, що дозволяє клієнту заощадити час, нерви і гроші. Деякі йдуть далі та пропонують готові рішення для бізнесу – від консультацій до готових спеціалізованих приміщень (перукарня, кафе і т.д.). Такий підхід створює додаткову цінність для будівельника і мешканців.

Крім того, знання основ психології, вміння швидко «прокачати» дійсні потреби клієнта, щира зацікавленість у вирішенні його проблем, а також вміння працювати з клієнтською базою стають обов'язковими інструментами для відділу продажів.

Впровадження компаніями методу «продавати не квартири, а комфортне життя», в ShiStrategies вважають серйозною конкурентною перевагою. Тому ще до початку будівництва девелоперам варто враховувати, де їх клієнти будуть паркувати машини, гуляти з дітьми і бігати вранці, і яка конфігурація під'їзних шляхів стане для них максимально зручною.

Також всім забудовникам вигідно вкладатися в формування позитивного іміджу ринку загалом. З-поміж іншого, освоєння сучасних західних технологій роботи зі стейкхолдерами (клієнти і органи влади), впровадження екологічної та соціальної відповідальності дозволять отримати компаніям значну перевагу перед колегами.

За прогнозами ShiStrategies, ринок нерухомості неминуче втратить слабких гравців і вхідний поріг на нього стане вище. Зокрема, зростання частки власних коштів девелоперів у фінансуванні будівництва стає нормою, а відповідно, очікуються злиття і укрупнення недостатньо стійких гравців.
-----------------

Справка о компании:
-----------------
Агентство стратегічних рішень ShiStrategies –консалтингова компанія повного циклу: від розробки стратегії до впровадження ефективних рішень.

Компанія надає послуги з комунікаційного, репутаційного, маркетингового консалтингу та з управління великими проектами.

Серед наших клієнтів – Світовий банк в Україні, ЄБРР, група ICU, Міністерство соціальної політики України, ІК Dragon Capital, OTP Capital, Київський часовий завод, група HLP та багато інших великих та середніх компаній, банків та державних структур.

ShiStrategies нагороджено найвищою світовою нагородою у сфері управлінського консалтингу Constantinus Award від Міжнародної ради асоціацій консультантів з управління (ICMCI) та міжнародною премією Фонду Габріеля Аль-Салема (США) «За видатні досягнення у консалтингу».

Засновник та директор агентства Інна Шинкаренко є акредитованим консультантом ЄБРР.
-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі