SAP поповнює портфель рішень для управління клієнтським досвідом

SAP поповнює портфель рішень для управління клієнтським досвідом
SAP оголосила про укладення угоди щодо придбання Emarsys — omnichannel-платформи для залучення клієнтів.
За допомогою Emarsys удосконалений портфель SAP Customer Experience тепер надаватиме компаніям можливість для більш ефективної та персоналізованої взаємодії з клієнтами в режимі реального часу.


«Додавання Emarsys до флагманських технологій SAP S/4HANA і Experience Management від SAP та Qualtrics відкриває нові унікальні можливості для наших клієнтів, — зазначив Крістіан Кляйн, СЕО SAP. — Сьогодні в усьому світі успіх брендів залежить від їхньої здатності запропонувати захопливу подорож клієнта та задовольнити індивідуальні очікування споживачів. Щоб відповідати цим вимогам, дані фронт-офісу повинні бути інтегровані з функціями бек-офісу та з індивідуальними відгуками клієнтів. Після завершення оголошеної транзакції SAP надасть компаніям можливість поєднати кожну частину свого бізнесу з інформацією про споживача, включно з даними про клієнтський досвід. Ми запропонуємо портфоліо для стратегії “комерція повсюди”, що дасть змогу забезпечити гіперперсоналізовану E-Commerce у будь-який час та через усі канали».

Emarsys — це інноваційна, проста у використанні та повністю інтегрована хмарна маркетингова платформа. Завдяки їй компанії можуть безпосередньо взаємодіяти з клієнтами електронною поштою, через мобільний телефон, SMS, соціальні мережі та інтернет.

«За останні десять років технологія залучення клієнтів надзвичайно еволюціонувала. За цей час з‘явилася платформа світового класу Emarsys, яка дійсно забезпечує персоналізовану й індивідуальну цифрову взаємодію між компаніями та клієнтами через усі канали, — заявив Боб Штуц, президент SAP Customer Experience. — Завдяки технології Emarsys рішення SAP Customer Experience зможуть поєднувати дані E-Commerce з бек-офісом, а за допомогою відповідних та постійно персоналізованих повідомлень — активувати бажаний для кожного клієнта канал взаємодії, що надасть споживачеві свободу вибору власного способу комунікацій».

Компанія Emarsys була заснована у Відні, Австрія. Сьогодні Emarsys налічує більше 1500 клієнтів по всьому світу та понад 800 працівників у 13 офісах, зокрема в Лондоні, Берліні, Сіднеї, Будапешті та штаб-квартирі в Індіанаполісі, США. Діяльність компанії стане частиною бізнес-підрозділу SAP Customer Experience. Очікується, що транзакція завершиться в четвертому кварталі 2020 року за умови схвалення регуляторними органами. Ціна покупки й інші умови угоди не розголошуються.

Щоб дізнатись більше, відвідайте онлайн-захід SAP Customer Experience LIVE, що відбуватиметься онлайн упродовж 14–15 жовтня.
_____________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі