Загальне охоплення SES становить 361 мільйон телевізійних домогосподарств по всьому світу

Загальне охоплення SES становить 361 мільйон телевізійних домогосподарств по всьому світу
Компанія SES оголосила результати свого щорічного дослідження ринку Satellite Monitor – провідного галузевого звіту про охоплення супутникового телебачення, який підкреслив усталену позицію SES в якості лідера в забезпеченні прямої та опосередкованої доставки контенту через супутник.

SES продовжує залишатися лідером в галузі, надаючи 8 265 каналів, майже 3 000 з яких доступні в форматі HD для 361 мільйона домогосподарств по всьому світу.

Дослідження Satellite Monitor в цьому році показало позитивну динаміку зростання аудиторії в Європі (+2 мільйона домогосподарств) та Африці (+2 мільйона домогосподарств). У головному орбітальному регіоні SES (19,2 градуса східної довготи) супутники SES тепер обслуговують 118 мільйонів домогосподарств або більше 43% всіх телеглядачів Європи. Кількість домогосподарств, які приймають контент в HD-якості на частоті 19,2 градуса східної довготи, також продовжила збільшуватися до 84%, що в динаміці зростання становило майже 30% за останні п'ять років.

В Африці SES також забезпечила зростання свого охоплення на телевізійному ринку Ефіопії в результаті створення першої в країні спеціалізованої телевізійної платформи Ethiosat на NSS-12 – 57 градусів східної довготи. Охоплення телевізійним мовленням в Ефіопії збільшилося в три рази в порівнянні з чотирма роками раніше та склало 49% на кінець 2020 року.

В загалом охоплення домогосподарств мовленням від SES в цьому році дещо знизилось в основному через зміни в методології звітності, впровадженої регулюючим органом в Індії, яка вимагає використовувати новий принцип визначення активних абонентів.

Крім того, на ринку Європи були визначені наступні ключові тенденції:

• Зростання HD і UHD – супутник залишається кращою платформою для HD, забезпечуючи майже 40% домогосподарств з приймаючими пристроями високої чіткості та складаючи практично таку ж частку абонентів, як кабельне телебачення та IPTV разом. Крім того, з 2019 роки кількість екранів UHD збільшилася на 5 відсоткових пунктів, і тепер вони присутні в 20% європейських домогосподарств.

• Контент OTT є взаємодоповнюючим – доставка відеосигналу через інтернет доповнює, а не замінює аналогове телебачення. За останні п'ять років OTT-мовлення зросло на 138%, в той час як традиційне аналогове телебачення – будь то супутникове, кабельне, IPTV або ефірне телебачення – в основному залишається на стабільному рівні.

«Галузевий звіт Satellite Monitor в цьому році ще раз підтверджує провідну позицію SES з точки зору глобального охоплення в поєднанні з нашою орієнтацією на надання найбільш захоплюючих вражень від перегляду контенту в роздільних здатностях HD і UHD. Пандемія COVID-19 привела до небаченого зростання споживання контенту, як ніколи раніше, і в багатьох частинах світу аналогове телебачення продовжує залишатися головним вибором для населення при споживанні новин та інформації в цілому. Ми продовжимо впроваджувати інноваційні рішення, щоб наші клієнти могли охоплювати якомога більше аудиторій за рахунок декількох екранів», – сказав Стів Коллар (Steve Collar), генеральний директор SES.
________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі