Українці втрачають інтерес до кнопкових телефонів

Українці втрачають інтерес до кнопкових телефонів
У минулому році інтерес до кнопкових телефонів різко знизився. У компанії MOYO вказують, що якщо в 2017 році на три проданих смартфона припадав один «кнопочник», то в 2018 році коефіцієнт склав вже майже 6 до 1.

У 2011 році смартфони в загальній частці продажів становили 17%. У 2014 році показники зрівнялися — продажу «кнопочников» і смартфонів були майже 1 до 1, а в 2018 ситуація стала кардинально протилежною — продажи кнопкових телефонів склали лише 15% від загального числа проданих мобілок.

Швидше за все смартфони витісняли кнопкові телефони в 2013 і 2014 роках, коли останні втрачали по 15% і 14% частки відповідно. У 2016 році «кнопочники» поступилися смартфонам тільки 2% частки, в 2017 — 6%, а за підсумками минулого року — вже 10%.

В MOYO вказують, що зниження популярності мобільних телефонів пояснюється появою на ринку недорогих смартфонів, з характеристиками, які повністю задовольняють середньостатистичного користувача. Так, модель смартфона базового рівня, наприклад, 2E E450A, — можна придбати дешевше $ 50, а TP-Link Neffos C9a, з 13 мегапіксельною камерою, 2 ГБ оперативної і 16 ГБ вбудованої пам'яті, а також великим якісним екраном — дешевше $ 100. Таким чином, «кнопочники» втрачають один з основних факторів попиту на них — низьку ціну.
________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі