Баржа типу SLG №22 прийнята замовником - проект Кілійського суднобудівельно-судноремонтного заводу

Баржа типу SLG №22 прийнята замовником - проект Кілійського суднобудівельно-судноремонтного заводу
14 жовтня 2020 року на Кілійському суднобудівельно-судноремонтному заводі відбулася офіційна здача замовнику новозбудованої баржі типу SLG №22.

«Україна має величезний потенціал у розвитку внутрішніх водних шляхів та зростанні річкової галузі в цілому. І дуже приємно, що незважаючи на пандемію та кризу, наші профільні підприємства продовжують розвиватися, використовувати вікно нових можливостей і досягати позитивних результатів у роботі. Один із таких прикладів – Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод, який сьогодні офіційно передав замовнику новозбудовану баржу. Радий, що нове керівництво Українського Дунайського пароплавства щодня докладає максимум зусиль, щоб і компанія, і галузь всебічно розвивалася», – зазначив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Будівництво баржі здійснювалося з ліхтерів-донорів. Максимальна довжина баржі – 76,5 м, ширина – 11,0 м, висота борту – 3,9 м, осадка – 3,1 м, водотоннажність – 2 491,6 т. Баржа побудова у відповідності до сучасних стандартів, правил та норм суднобудування. У будівництві судна було задіяно 225 співробітників КСБСРЗ. Нова баржа буде перевозити генеральні та насипні вантажі по р. Дунай та на р. Дніпро. Вантажопідйомність судна – 2000 т.

«Ми дуже пишаємося, що українське державне підприємство реалізувало цей проект в строк та на дуже якісному рівні. Це, в черговий раз, підтверджує, що суднобудування в Україні розвинене та відповідає сучасним як технічним вимогам, так і ефективності виробництва. КСБСРЗ може і має посісти провідне місце у національній програмі розвитку суднобудування для виконання стратегічних планів уряду в питанні розвитку внутрішніх водних шляхів», – в.о. голови правління ПрАТ «УДП» Олексій Хомяков.

«КСБСРЗ – це підприємство, що сьогодні готове реалізовувати масштабні та амбітні проекти, збудована баржа SLG №22 лише невелике підтвердження цьому факту. Ми маємо як технічний потенціал, так і професійну команду, з залученням молодих спеціалістів. Немає сумніву, підприємство готове працювати на ринкових умовах та реалізовувати амбітні проекти, в тому числі з залученням іноземних спеціалістів та новітніх технологій», – в.о. директора Олександр Бондаренко.

Нагадаємо, що незважаючи на складні економічні умови, які спричинила пандемія COVID-19, І півріччя 2020 року Кілійський суднобудівельний-судноремонтний завод завершив з прибутком у розмірі 4,1 млн грн. Це найкращий результат підприємства за останні 10 років. Сьогодні КСБСРЗ має замовлення не тільки від ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», а й від зовнішніх клієнтів, що також позитивно вплинуло на фінансові результати.

Довідка:

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» є однією з найбільших судноплавних компаній як в Україні, так і у Придунайському регіоні. Компанія займає близько 20% ринку вантажних перевезень р. Дунай (від гирла річки Дунай до порту Кельхайм, Німеччина – протяжність 2400 км). УДП має у своєму розпорядженні морський і річковий флот, а також вдале географічне розташування базових портів Рені, Ізмаїл, Усть-Дунайськ, що сприяє створенню транспортного вузла, який забезпечує зовнішньоекономічні інтереси України в придунайських країнах, а також у країнах Чорного та Середземного морів.

__________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі