Буксові та вагонні підшипники європейського типу WJ/WJP з параметрами 130x240 мм (для «простору 1435») Харківського підшипникового заводу отримали сертифікат якості відповідно до європейських норм TSI. Наявність цього документа дозволяє компанії почати поставки залізничних підшипників ХАРП на європейський ринок. Цим ХАРП підтверджує свою роль одного з провідних європейських гравців у галузі машинобудування.
У рамках аудиту завод підтвердив ефективність системи управління якістю та її відповідність вимогам стандарту TSI. Аудит залізничного виробництва ХАРП провела словацька компанія Výskumný ústav dopravný (VUD), лідер в області міжнародної експертизи, випробувань і сертифікації. Аудитори ознайомилися з виробничими потужностями, порядком організації та контролю виробництва.
«Експертна комісія звертала увагу в першу чергу на існуючу систему менеджменту якості. Перевірка здійснювалася по всьому переділу виробництва підшипників. Також аудитори оцінювали наявність обладнання та його працездатність, персонал та його кваліфікацію. Тобто верифікація здійснювалася на всіх етапах, починаючи від закупівлі комплектуючих і закінчуючи приймально-здавальними випробуваннями. До речі, про комплектуючі наших підшипників. Ми працюємо з кращими європейськими постачальниками. Зокрема, матеріал для виготовлення поліамідних сепараторів нам поставляють такі світові компанії, як DuPont і BASF. За результатами перевірки експертна комісія високо оцінила рівень автоматизації процесів в залізничному виробництві ХАРП», – розповів технічний директор Максим Красніков.
Отримання сертифіката ЄС як дозвіл на експорт в країни Європи – досить довгий шлях. Як розповів технічний директор, зараз багато європейських компаній зацікавлені в буксових підшипниках HARP, але початок співпраці відкладала лише наявність сертифіката TSI.
«Ми більше двох років вели підготовку до сертифікації. Бо у вересні 2017 року нас дуже сильно уповільнила поява нової редакції стандарту, яка в значній мірі посилила вимоги до виробництва підшипника, зокрема, до неруйнівного контролю. Ми були змушені переглянути наші капітальні інвестиції і придбати необхідне обладнання», – прокоментував Максим Красніков.
Сертифікація буксових і вагонних підшипників WJ/WJP з параметрами 130x240 мм, розрахованих на вагони «простору 1435», відповідно до європейських стандартів розширить географію поставок продукції ХАРП.
«Стратегічна мета компанії – досягти обсягу продажів на світових ринках не менше 70% від обсягу виробництва», – прокоментував Віце-президент з маркетингу та продажу Роман Гіршфельд.
Директор залізничного дивізіону Віктор Гуков додав, що портфель замовлень компанії досить великий: «На даний момент ХАРП – новий гравець на європейському ринку в залізничному сегменті. І наше першочергове завдання – завоювати статус надійного постачальника залізничних підшипників. За результатами участі в міжнародній спеціалізованій виставці «InnoTrans-2018» наш портфель замовлень досить великий. Багато країн вже зацікавлені в придбанні: Болгарія, Румунія, Сербія, Польща, Угорщина, Словаччина, Туреччина та інші. І тепер після отримання сертифікату нам нічого не заважає активно інтегруватися в європейський ринок залізничних підшипників. До кінця року плануємо вийти на обсяг виробництва підшипників WJ/WJP до 5000 шт. на місяць».
Він також зазначив, що найпоширенішою в світі шириною колії є 1435 мм, яку використовують Центральна і Західна Європа, США, Канада, Китай, Близький Схід, Північна Африка, Мексика, Куба, Панама та інші країни. Це 1-е місце за поширеністю в світі – до 60% загальної довжини всіх залізниць. Її протяжність – 720 000 км.
ХАРП бере активну участь у розвитку міжнародної транспортної інфраструктури завдяки розробці широкої лінійки підшипників, призначених для різних типів залізничного транспорту.
«Для нас вагонні буксові підшипники не є новим продуктом. Ми вже давно випускаємо їх для «простору 1520». ХАРП має всі необхідні сертифікати якості та схвалення для поставок залізничних підшипників в країнах СНД і зарекомендував себе як надійний постачальник якісних підшипників: підшипники і підшипникові вузли для букс вантажних і пасажирських вагонів, електропоїздів, тягового рухомого складу, для тягових електродвигунів і редукторів електровозів і тепловозів. Але для європейської колії потрібно було розробити нову конструкцію, відповідно пройти всі етапи постановки на виробництво і сертифікації, тим самим відкрити вікно в Європу – що ми і зробили», – резюмував Віктор Гуков.
Продукція ХАРП орієнтована на всі ринки, задовольняючи потреби в рішеннях не тільки для «простору 1520», а й для європейського «простору 1435».
___________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua