Компанія Ericsson (NASDAQ: ERIC) опублікувала новий звіт свого дослідницького центру ConsumerLab «Споживчий потенціал 5G», який спростовує існуючі в індустрії міфи про цінність 5G для споживачів та розглядає можливості для постачальників комунікаційних послуг. Підкріплений аналізом одного з найбільших досліджень споживчих очікувань, звіт розглядає потенціал 5G з точки зору переваг для споживачів, розкриваючи певні реалії щодо них («споживчі реалії»), що спростовують наступні чотири поширені в галузі міфи:
1. 5G не надає споживачам переваг у близькій перспективі.
2. Щодо 5G немає ані жодних реальних варіантів використання, ані додаткової плати на цю послугу.
3. Смартфони стануть єдиним простим рішенням для надання послуг п'ятого покоління.
4. Майбутній попит на 5G можна прогнозувати на основі поточних моделей використання .
Дослідження вносить деяке відчуття реальності у поточні дебати в галузі ІКТ щодо того, чи є шанси на успіх у споживчих пропозицій з підвищеним тарифом, обумовленим додатковими можливостями 5G.
Ключові висновки дослідження включають той факт, що споживачі очікують, що 5G допоможе розвантажити міські мережі, особливо в мегаполісах, де 6 з 10 користувачів смартфонів повідомляють про проблеми з мережею в місцях скупчення людей. Також респонденти очікують, що з запуском 5G стане доступним більш широкий вибір рішень широкосмугового доступу для домашніх господарств.
Доповідь також спростовує міф ІКТ-індустрії про те, що споживачі не бажають платити додаткові кошти за користування 5G. Насправді ж, користувачі смартфонів стверджують, що готові платити на 20 % більше за послуги п'ятого покоління, а половина першопроходців — аж на 32 % більше. Однак 4 з 10 респондентів з останньої категорії окрім постійно високої швидкості Інтернету очікують від 5G на нові варіанти використання та моделі оплати, а також більш безпечну мережу.
Інший ключовий висновок полягає в тому, що існуючі моделі використання 4G не дають прогнозів майбутнього використання. З 5G обсяги споживання відеоконтенту повинні зрости. Споживачі розраховують не лише на потокове відео у високій роздільній здатності, але й на відеоформати доповненої реальності (AR) та віртуальної реальності (VR), що забезпечить додаткових три години перегляду відеоконтенту на мобільних пристроях на тиждень, включаючи одну годину в окулярах AR або гарнітурах VR. Дослідження також показує, що до 2025 року кожний п'ятий користувач смартфону 5G використовуватиме понад 200 Гб на місяць.
На основі цих та багатьох інших даних дослідницький центр Ericsson ConsumerLab розробив схему варіантів використання, що включає 31 режим застосування та послуг. Схема розділена на 6 категорій, а саме: розваги та мультимедіа, покращений мобільний широкосмуговий зв'язок, ігри та додатки ДР/ВР, «розумний дім» та фіксований бездротовий доступ, автомобілі та транспорт, покупки та зв'язок засобами ДР/ВР.
Джасміт Сінгх Сеті, директор ConsumerLab, Ericsson Research, каже:
«Наше дослідження спростувало чотири міфи про переконання споживачів щодо 5G та дало відповіді на деякі запитання, наприклад, чи треба купувати новий вид пристроїв, щоб користуватися 5G, або ж чи стануть смартфони магічним засобом для розвитку ринку 5G. Споживачі чітко висловлюють думку, що смартфони навряд чи будуть єдиним рішенням для 5G».
Для цього останнього дослідження Ericsson ConsumerLab було опитано 35 000 користувачів смартфонів у віці від 15 до 69 років у 22 країнах. Погляди учасників репрезентують думки майже 1 мільярда людей. Щоб отримати загальне уявлення про настрої у галузі щодо споживчої цінності 5G, було додатково проведено 22 розмови з експертами, включаючи вчених та виконавчих директорів операторів зв’язку, компаній з виробництва телефонів і мікросхем, стартапів та аналітичних центрів.
_______________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua