Lufthansa та Amadeus впровадили біометричні технології для прискорення посадки у літак

Lufthansa та Amadeus впровадили біометричні технології для прискорення посадки у літак
Lufthansa Group запустила простий і зручний механізм посадки на рейс із застосуванням біометрії, зокрема технології розпізнавання облич. Інноваційний пілотний проект став можливим завдяки співпраці Lufthansa Group з її давнім IТ-партнером компанією Amadeus, а також з митно-прикордонною службою США (US Customs and Border Protection, CBP), адміністрацією аеропорту Лос-Анджелеса (Los Angeles World Airports Authority, LAWA) та компанією Vision Box.

Наразі проект запущений у міжнародному аеропорту Лос-Анджелеса (LAX). У ході випробувань Lufthansa отримала безліч позитивних відгуків від гостей і здійснила посадку 350 пасажирів у літак A380 всього за 20 хвилин.

Ось як це працює:

• гейти самообслуговування зі спеціалізованими камерами для розпізнавання облич отримують знімки облич пасажирів під час їхнього наближення до пристрою;
• отримані фотографії передаються через захищене з'єднання до бази даних митно-прикордонної служби, де перевіряються у режимі реального часу;
• після успішного проходження перевірки, яка триває всього кілька секунд, система вважає пасажира таким, що «сів у літак»;
• пасажиру більше не потрібно показувати посадковий талон або паспорт біля виходу на посадку.

«У сьогоднішніх умовах, коли авіакомпанії, аеропорти і державні служби прагнуть надати гостям можливість більш швидкого і зручного проходу всіх етапів контролю в терміналі, біометричні технології мають унікальний потенціал. Lufthansa докладає всіх зусиль, щоб поліпшити якість обслуговування пасажирів, у тому числі впроваджує новітні технології та інноваційні рішення. І цей проект – ще один крок до досягнення нашої мети», – коментує Бйорн Бекер (Bjoern Becker), старший директор підрозділу Product Management Ground and Digital Services в Lufthansa.

З урахуванням пасажиропотоків, що збільшуються, і ускладнення інфраструктурних обмежень в аеропортах біометричні технології стають тим ключовим елементом, який дозволяє підвищити пропускну здатність, забезпечує належний рівень захисту і безпеки для пасажирів. У США авіакомпаніям не потрібно створювати і підтримувати власну базу біометричних даних, оскільки перевізники можуть користуватися інформацією з центрального джерела – митно-прикордонної служби, що забезпечує виняткову точність і ефективність роботи.

«Митно-прикордонна служба у співпраці з партнерами з тревел-індустрії, такими як Lufthansa, рада показати, яким чином технології розпізнавання облич створюють цілу низку переваг для мандрівників, допомагаючи зробити поїздку ще зручнішою і безпечнішою», – коментує Джон Вагнер (John Wagner), заступник головного інспектора департаменту діяльності на місцях Митно-прикордонної служби США.

Компанія Amadeus, яка є постачальником системи обслуговування пасажирів Passenger Service System (Altéa) для Lufthansa, що включає в себе рішення Altéa Departure Control, розробила спільно з авіакомпанією розширення для роботи з біометричними технологіями. Після успішних випробувань у Лос-Анджелесі Lufthansa має намір розширити дію пілотної програми і на інші аеропорти США, які обслуговують польоти через Атлантику, а також інші пропускні пункти. Завершення випробувань слугуватиме своєрідним запрошенням і для інших авіакомпаній, що працюють із рішеннями Amadeus Altéa, які тепер зможуть швидко запровадити біометричні технології посадки на рейс для своїх пасажирів.

«Використання біометричних технологій при здійсненні посадки на рейси дозволяє помітно поліпшити якість обслуговування пасажирів і зробити цю процедуру зручнішою. Минулого року за допомогою Amadeus Altéa на рейси було зареєстровано понад 1,6 мільярда пасажирів. Місія Amadeus полягає у розробці технологій, здатних зробити подорожі максимально зручними для туристів з усього світу, і ми раді співпраці з нашим давнім партнером, авіакомпанією Lufthansa, в результаті якої зможемо запропонувати ринку цю інноваційну технологію», – коментує Гвідо Хаарман (Guido Haarmann), керуючий директор підрозділу Amadeus з роботи з авіакомпаніями в Центральній і Східній Європі.

«Ми очікуємо, що вже в найближчому майбутньому біометричні технології широко використовуватимуться при посадці на рейс, а також на інших етапах подорожей як в аеропортах США, так і в інших країнах», – додав Бйорн Бекер з Lufthansa.

________________________________________________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі