«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі

«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі
PIT BULL™ продовжує забивати пенальті у ворота наших душ! З нагоди півріччя колаборації з ФК «Динамо-Київ» енергетичний бренд оновив дизайн паковання, додавши на етикетку та бляшанку віжуал футболіста у момент переможного голу. Вінтажне чорно-біле фото та милий серцю логотип «Динамо» вже прикрасив класичний ягідний PIT BULL™ Energy Drink та цитрусовий PIT BULL™ X, на черзі – апгрейт PIT BULL™ Extra Vitamin C.

Зовнішній вигляд PIT BULL™ не змінився кардинально: він все так само виконаний у мінімалістичному стилі з барвистою плямою на смоляному чорному тлі і гордою постаттю бійцівського пса-талісмана. У кутку лише додано тематичний образ спортсмена у русі, що ніби перебуває за мить до моменту слави, коли після влучного удару весь стадіон у єдиному пориві екстатично вибухне «Гооол!»

«PIT BULL™ – це енергія руху і сила командного духу. Саме тому наша співпраця з топовим українським футбольним клубом є такою органічною. Наш бренд в рамках концепції старшого брата і наставника несе потужну місію мотивування своєї аудиторії – переважно молоді з великими амбіціями. "Динамо" – це команда-мрія, команда-мета, реальний доказ того, що кожен, хто має талант і бажання, може прорватися до перших лав на життєвому полі. І наш футболіст надихає рухатися, боротися і не здаватися у гонитві за своїми прагненнями. Тож триб’ют-дизайн продукту став у всіх сенсах "динамічним"», – підкреслила Олена Чувакіна, бренд-директорка ГК «Нові Продукти».

Нагадаємо, у липні 2021 енергетичний бренд PIT BULL™ розпочав співпрацю з київським ФК «Динамо». Згідно з домовленістю, PIT BULL™ набув статусу офіційного партнера клубу. Угода передбачає меценатську підтримку дорослої та молодіжної футбольної команди, розміщення логотипу бренда на формі гравців, представленість PIT BULL™ на стадіоні «Олімпійський» під час усіх матчів, різноманітні промоактивності для вболівальників тощо.
Минулого спортивного сезону бренд підтримав виступ ФК «Динамо» у матчах VBET Ліги, Ліги чемпіонів УЄФА, Суперкубка України та Кубка України, а також «Динамо»-U19 у Чемпіонаті юнацьких команд та Юнацькій лізі УЄФА. У подальших планах – вихід за рамки звичних спонсорських проявів і генерування цікавих та несподіваних ініціатив. Ігри Чемпіонату України сезону 2021-2022 відновляться вже наприкінці лютого, тоді ж очікується і сплеск творчої активності колаборації PIT BULL™ × Dynamo.
_______________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі