МАУ оновлює програми лояльності Panorama Club та Panorama Club CORPORATE

МАУ оновлює програми лояльності Panorama Club та Panorama Club CORPORATE
Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» змінює умови програм лояльності для індивідуальних та корпоративних учасників і з 1 січня 2019 року пропонує нову, прозору та зрозумілу систему нарахування та використання бонусних миль.

З 1 січня 2019 року кількість миль, що нараховується на рахунок учасника за переліт, більше не буде залежати від відстані між аеропортами вильоту і прильоту в милях та від класу бронювання, а буде нараховуватися в залежності від вартості авіаквитка. Милі будуть нараховуватися за авіаквитки на всі власні регулярні рейси МАУ, придбані за всіма тарифами, у тому числі лоукост.

Власники карток Panorama Club Classic та Panorama Club Premium будуть накопичувати милі за кожен 1 долар США, витрачений на авіаквиток*, і отримувати 5 і 7 миль відповідно. З 1 січня 2019 року також вводиться новий рівень участі – Panorama Club Elite, для отримання якого пасажиру потрібно буде накопичити 40 000 статусних миль або виконати 50 польотних сегментів за 1 календарний рік. Власники таких карток будуть отримувати 10 миль за кожен 1 долар США, витрачений на авіаквиток, а також користуватися додатковими перевагами при перельотах рейсами МАУ.
Віднині учасники зможуть отримувати вигоди відразу, використовуючи милі вже під час наступної подорожі, оплачуючи ними будь-яку частину вартості авіаквитка. Повна або часткова оплата милями тарифу авіаквитка у пропорції 100 миль на оплату кожного 1 долара США буде доступна для авіаквитків на всі власні регулярні рейси МАУ в будь-які періоди часу.

Учасники зберігають можливість накопичувати милі за придбання додаткових послуг МАУ, отримуючи 7 миль за кожен 1 долар США, витрачений на придбання додаткових послуг за умови їх попередньої оплати: перевезення понаднормового багажу, замовлення харчування, вибір місця в салоні літака, супровід дітей та перевезення тварин в салоні. Також, кожен учасник матиме можливість накопичувати милі на кожному етапі подорожі з компаніями-партнерами Panorama Club: за проживанням в готелях-партнерах, придбання товарів і послуг в онлайн-магазинах по всьому світу, прокат автомобілів, послуги трансферу та багато іншого.

«З моменту створення програми лояльності Panorama Club в 1995 році ми постійно вдосконалюємо її умови, що дозволяє нам успішно конкурувати з іншими авіаперевізниками світу, – зазначила Євгенія Сацька, директор з комунікацій МАУ. – Ми змінили умови програм лояльності, зробивши їх більш простими та прозорими. Відтепер часто подорожуючі пасажири авіакомпанії, для зручності та винагородження яких власне й існують програми лояльності, будуть отримувати більше переваг та можливостей».

Ознайомитися з оновленими Правилами та Умовами Panorama Club та Panorama Club CORPORATE можна на офіційному сайті МАУ.
*тариф без урахування зборів
____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі