Singapore Airlines розширює стратегію дистрибуції за допомогою Amadeus Altéa NDC та Amadeus Anytime Merchandising

Singapore Airlines розширює стратегію дистрибуції за допомогою Amadeus Altéa NDC та Amadeus Anytime Merchandising
Singapore Airlines (SIA) інтегрувала продукти Amadeus Altéa NDC та Amadeus Anytime Merchandising (AAM), щоб прискорити цифрову трансформацію і розширити можливості ритейлу для створення індивідуальних пропозицій для мандрівників. Завдяки цим рішенням авіакомпанія зможе надавати своїм клієнтам відповідні пропозиції у будь-який час на будь-якому пристрої і через будь-який канал дистрибуції.

Ці рішення впроваджуються для Singapore Airlines з червня 2018 року. SIA є частиною глобальної програми Amadeus NDC-X з моменту її приєднання до Altéa NDC у 2017 році.

Кемпбелл Вілсон (Campbell Wilson), старший віце-президент із продажів і маркетингу в компанії Singapore Airlines, прокоментував: «Ми раді співпрацювати з Amadeus і впроваджувати Amadeus Anytime Merchandising. AAM є одним з багатьох компонентів, який забезпечує можливості персоніфікації і дозволяє застосовувати штучний інтелект для налаштування тарифів і додаткових послуг залежно від клієнта і контексту. У комбінації з програмою Amadeus NDC-X, активним партнером якої є Singapore Airlines, AAM – ключовий елемент нашої стратегії, спрямованої на те, щоб зробити наші пропозиції більш релевантними, а нашу цінність – більш очевидною на всіх точках стикання з нашими клієнтами».

Amadeus Altéa NDC – це комплексне рішення для керування пропозиціями та замовленнями (Offer and Order Management), засноване на процесах закупівлі, бронювання та обслуговування на базі стандарту NDC.
Amadeus Anytime Merchandising допомагає авіакомпаніям збільшити прибуток за рахунок створення релевантних і персоналізованих пропозицій, що включають у себе авіаційний і неавіаційний контент, такий як розміщення в готелях, прокат автомобілів і послуги страхування. Надалі вони зможуть показувати ці пропозиції мандрівникам через прямі та непрямі канали з використанням можливостей NDC.

Рішення Amadeus Altéa NDC і AAM будуть повністю об'єднані з актуальним пакетом Altéa. Поєднуючи ці технології, авіакомпанія застосовує орієнтований на пасажира підхід і може повністю керувати своїми пропозиціями у всіх каналах дистрибуції.

Сиріл Тетаз (Cyril Tetaz), виконавчий віце-президент підрозділу Airlines Азіатсько-Тихоокеанського регіону в Amadeus, зазначив: «Програма Amadeus NDC-X пропонує індустрії багатоканальні, масштабні та ефективні рішення. Ми раді, що Singapore Airlines завершили інтеграцію з Amadeus Altéa NDC і Amadeus Anytime Merchandising. Завдяки цьому партнерству ми можемо забезпечити Singapore Airlines системами для комплексного управління пропозиціями. Це дійсно змінить спосіб створення, продажу й обслуговування пропозицій авіакомпанії, а SIA продовжить залишатися першопрохідцем в області клієнтоорієнтованого ритейлу і мерчандайзингу».

Програма NDC-X від Amadeus об'єднала всі активності щодо NDC як в якості агрегатора, так і IТ-провайдера. Amadeus активно працює над інтеграцією контенту NDC у платформу Аmadeus Travel Platform. Завдяки реалізації цього проекту агенти по всьому світу зможуть отримати доступ до контенту NDC поряд з іншим контентом і зможуть швидко, комфортно й ефективно обслуговувати мандрівників.
__________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі