Україна має всі шанси зайняти лідируючу позицію на світовому ринку молока

Україна має всі шанси зайняти лідируючу позицію на світовому ринку молока
Україна має всі шанси зайняти лідируючу позицію на світовому ринку молока. Основними передумовами цього є: обсяг молочної продукції, її якість та стабільні поставки.

Про це повідомляє Agravery з посиланням на прес-службу Асоціації виробників молока.

Зазначимо, що за результатами аналітичних досліджень Міжнародної Фінансової Корпорації (IFC), презентованих під час загальних зборів Асоціації виробників молока, попит на молочні продукти в світі зростає, і Україна може стати одним з глобальних гравців.

Так, Анна Клименко, керівник консультаційних програм IFC в агробізнесі в Україні, показала прогнози стосовно того, де очікується дефіцит споживання молочних продуктів, зокрема яким він є зараз і яким буде через 5 років.

В результаті, загальний висновок для молочної галузі України дуже позитивний — ринок зростає. Враховуючи цей фактор, українські виробники та переробники мають мобілізувати ресурси та скооперуватися, поки вікно можливостей ще відчинене.

«Які це будуть ринки — залежить від нас. Їх доволі багато. Навіть якщо обрати Китай, Саудівську Аравію, Єгипет, Кенію, то в порівнянні з іншими, більш відомими конкурентами (Німеччина, США, Нова Зеландія), логістично ми є на порядок ближче до цих ринків. У нас вже є перевага в тому, що ми можемо бути вигіднішими з точки зору логістичних витрат», — зауважує Клименко.



Яким чином мобілізувати ресурси та скооперуватися виробникам та переробникам молока — треба вирішувати, адже ефективного ланцюжка постачань в Україні, який би міг конкурувати на глобальному ринку, поки що, нажаль, не існує.

«Згідно з оцінками міжнародних експертів, для переробника, який би хотів вигідно експортувати свою продукцію, економічно-доцільним є мати один сучасний завод з потужністю переробки щонайменше 500 тис. т молока на рік. І такого заводу в Україні поки що не існує. А для виробництва цих 500 тис. т молока необхідно, якщо брати за базис американську модель великих ферм, 5 сучасних молочних ферм по 10 тис. корів кожна з продуктивністю 10 т молока на корову в рік», — пояснює експерт.

В свою чергу це вимагає біля 60 тис. га землі для вирощування та заготівлі грубих кормів. З точки зору глобальних ринків, це — невеликі обсяги, але цього ланцюжка постачань поки що не існує в Україні. Тому від початку проекту розвитку молочної галузі в Україні IFC шукає партнерів для створення такого ланцюжка.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі