Українці заощадили п'ять мільйонів гривень на «чорній п'ятниці»

Українці заощадили п'ять мільйонів гривень на «чорній п'ятниці»
Розпродаж Black Friday 2018 дозволив покупцям заощадити мільйони гривень на покупках в MOYO

Покупці зберегли понад 5 млн гривень на акційних пропозиціях в MOYO. Такі дані наводять аналітики компанії за результатами розпродажу, який проходив на сайті та роздрібних магазинах мережі в період з 15 по 26 листопада.
Цього року найбільшим попитом в період розпродажу користувалися телевізори і смартфони. Зазначимо, що більш затребуваними були телефони вартістю до 10 тис. грн., а телевізори купувалися, в основному, за 15-20 тис. грн. Високі знижки на ігрову консоль PlayStation 4, а також аксесуари і гри до неї, вивели продукцію Sony в Топ найбільш затребуваних товарів «чорної п'ятниці».

Ще однією популярною категорією товарів «чорної п'ятниці» цього року стали ноутбуки. При цьому попит мали як «бюджетні» моделі вартістю до 10 тис. грн., так і представники високого цінового сегмента, оскільки на них знижки були особливо відчутні.

В MOYO вказують, що в період розпродажу покупці щодня робили в середньому на 50% більше покупок, ніж в звичайний день. Тоді як в саму «чорну п'ятницю» цей показник виріс на 150%.

Довідка про компанію:

MOYO — мультиформатна мережа магазинів, що об'єднує стандартні роздрібні магазини та інтернет-магазин. Історія компанії почалася в 2009 році, коли був відкритий перший роздрібний магазин. На сьогоднішній день мережа MOYO налічує 46 магазинів і представлена в 26 містах України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, а також оформити замовлення в інтернет-магазині www.moyo.ua.



Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі