В силу ряду причин, PR-інструменти завжди були актуальні в секторі В2В. Специфіка даного сектору така, що аудиторія потенційних споживачів продукції та послуг зазвичай досить невелика, а самі продукти і послуги, як правило, досить складні і дорогі. Тому в процесі продажів виникає необхідність в точковій роботі з цільовою аудиторією (в тому числі через особисті контакти), в роз'ясненні сенсу і переваг пропонованої продукції і послуг, а також в аргументації ціни.
Крім того, В2В компанії зазвичай не мають великого бюджетом на просування, так і охоплення великої аудиторії не є метою, адже цільові клієнти займають в ній лише малу частину. Все це логічно призводить до висновку, що саме PR є найбільш ефективним інструментом просування на ринках В2В. Це підтверджується поточною ситуацією на ринку.
Валерій Курейко, директор Publicity Creating, зазначає, що багато компаній сектору В2В в пошуку нових каналів просування спробували digital і рекламу в соцмережах, але не досягли бажаного підсумку, адже рекламні методи носять тактичний, разовий характер. Тому компанії і повертаються до більш перевірених методів.
«У сегменті В2В вкрай важлива стійка позитивна репутація компанії, а побудувати її можна лише за допомогою PR», - зазначає експерт.
Таким чином, експерт стверджує, що для вирішення завдань, що стоять перед В2В компаніями, необхідні комплексні PR програми на період 6-12 і більше місяців, котрі охоплюють цільову аудиторію через різні канали і з використанням різних форм подачі інформації. При чому, в ході програми транслюється певний ланцюжок сенсу (ключових повідомлень), згідно, заздалегідь розробленої Інформаційної моделі.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua