МАУ підбила нові підсумки щодо виплат пасажирам

МАУ підбила нові підсумки щодо виплат пасажирам
Авіакомпанія Міжнародні Авіалінії України продовжує системне опрацювання запитів на повернення коштів пасажирам рейсів, скасованих через вплив пандемії Covid-19.

Так, за останній звітний період у березні – травні (включно) 2021 року авіакомпанія розглянула та опрацювала 39 000 запитів, забезпечивши повернення на суму понад 9 млн доларів. Усього ж за 5 місяців поточного року МАУ обробила 68 000 запитів, здійснивши повернення на загальну суму близько 20 млн доларів.

У підсумку, за рік роботи в кризових умовах під час пандемії з квітня 2020 року по червень 2021 року МАУ повернула пасажирам понад 41 млн доларів.

Авіакомпанія нагадує, що пасажири скасованих рейсів окрім повернення коштів мають декілька опцій на вибір:

· Безкоштовне переоформлення квитка;
· Оформлення іменного промокоду на 125% оплаченої суми, який діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати вже витрачені кошти на оформлення нового квитка.


Авіакомпанія вкотре наголошує про відкритість до ведення діалогу та щиро сподівається на розуміння ситуації з боку пасажирів. Комунікаційні підрозділи МАУ роблять усе можливе для найшвидшого опрацювання кожного звернення.
_________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі