МАУ звітує про повернені кошти пасажирам

МАУ звітує про повернені кошти пасажирам
Спалах коронавірусної інфекції особливо негативно вплинув на світову авіаіндустрію. COVID-19 став причиною для безпрецедентних карантинних заходів. Усі авіакомпанії світу внаслідок рішень власних урядів були змушені призупинити свою діяльність на декілька місяців, скасувавши тисячі рейсів. Це призвело до безпрецедентного накопичення невиконаних зобов’язань перед пасажирами.

В свою чергу, авіакомпанія МАУ запропонувала декілька варіантів виходу з цієї ситуації:

✈️ Переоформлення квитка на інші дати без утримання штрафів;

✈️ Оформлення іменного промокоду на 125% оплаченої суми, який діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати вже витрачені кошти на оформлення нового квитка;

✈️ Повернення коштів за скасований рейс на банківський рахунок.

З початком пандемії до Центру підтримки клієнтів кожного дня надходять тисячі запитів. Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» підбила підсумки звернень пасажирів, які отримали повне повернення коштів у зв’язку зі скасуванням рейсів через COVID-19.

У період з квітня по листопад 2020 було опрацьовано 85 861 запитів пасажирів та оформлено повернення на суму у розмірі майже 22 мільйони доларів. Наразі зафіксовано близько 56 тисяч неопрацьованих заявок на повернення. Співробітники МАУ ретельно фіксують кожне звернення та опрацьовують їх в порядку черги.

Авіакомпанія робить все можливе для якнайшвидшого опрацювання кожного звернення.

_____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі