На порозі історії успіху крафтового пива для широкого кола споживачів.

На порозі історії успіху крафтового пива для широкого кола споживачів.
Інноваційний пивоварний завод New Brew випустив презентаційний міні-фільм про виготовлення локального українського продукту за найвищим європейським зразком

Наприкінці весни відбулася помітна подія для усього пивного ринку України: з’явився новий перспективний гравець, якому належить вивести стандарти українського пивоваріння на якісно новий рівень. Щоб познайомити споживачів із новим взірцем українського локального виробництва, нещодавно було випущено презентаційний відеоролик, який змістовно та лаконічно розкриває основні відмінні риси нового започаткування: прозорі технології виготовлення пива, унікальний підхід до ведення бізнесу, інтеграція до загального плану соціально-економічного розвитку регіону

Броварня нового покоління New Brew, побудована в містечку Жашків Черкаської області, має все необхідне для здійснення амбітних планів із завоювання прихильності українського споживача: новітнє німецьке устаткування, налагоджені сучасні автоматизовані процеси, сумлінний кваліфікований персонал. А головне – низку непорушних принципів, які були закладені у нове починання ще раніше за першу цеглину: це категорична відмова від мальтозної патоки та інших «сумнівних» домішок, що прискорюють чи здешевлюють процес виробництва, відсутність фільтрації пива для забезпечення автентичного смаку, використання лише місцевих інгредієнтів (за винятком хмелю, поки що експортованого з Німеччини) задля повернення Україні почесного звання «житниці Європи». Ідеологи New Brew вирішили, з одного боку, повернути споживачеві чистий смак українського пива 2000-них, з іншого – розширити доступ простих людей до справді якісного крафтового продукту європейського рівня. Адже New Brew від самого початку заснований на гідності, а не на бажанні швидкого зиску.

Усі перелічені вище чесноти інноваційного підприємства гідні мало не того, аби лягти в основу фільму… Власне, чом би й ні? Поки мрія про еталонно якісне українське пиво втілюється у реальність через кропітку щоденну працю фахівців New Brew, а продукт поступово торує шлях до сердець споживачів, було ініційовано створення 5-хвилинного презентаційного фільму про новостворений завод, щоб кожен міг зазирнути за лаштунки всіх процесів і безпосередньо познайомитися з його учасниками. За виробництво іміджевого ролика взявся знаний український продакшн Red Glass, а очолив зйомку відомий український кінорежисер та кліпмейкер Любомир Левицький.

Оповідь міні-фільму вільно рухається від одного ключового учасника до іншого, у кількох штрихах зображуючи їхні особисті життєві погляди та ставлення до роботи, логічно пов’язуючи людські принципи з професійними, які вони фахово розкривають перед глядачем, будучи відповідальними кожен за свою сферу. Так, пазл до пазлу, складається суцільна картина цього величезного, складного і надзвичайно точного механізму, де кожна дрібниця має значення; де основною рушійною силою виступає людина, її творчість та інтелект; де співробітники щодня злагоджено взаємодіють один з одним заради спільної мети – зробити разом такий продукт, який би гідно оцінив споживач і яким би пишалася вся Україна. «У пивоварів є такий професійний термін, як "Порядок". "Варильний порядок" – це комплекс чанів, фільтрів, аксесуарів, які працюють як одне ціле. Коли все працює як одне ціле, виходить добре сусло, добре пиво. Порядок на заводі – це добрі працівники. Добрі працівники – це порядок у сім'ях і громаді. Добра громада – це порядок у регіоні, а добробут регіону – запорука порядку в країні. Але починається все з варильного порядку!», – влучно та мудро підсумував директор заводу New Brew Віктор Погорілий.

І справді, поява сильного, перспективного, відповідального бізнесу в регіоні – це прямий шлях до його розквіту. Створення нових робочих місць, належних умов праці і соціального забезпечення безпосередньо впливають на економічний розвиток, на поліпшення умов життя і розбудову інфраструктури. Використання локальної сировини (злаків, артезіанської води з місцевих надр) сприяє розвиткові сільського господарства Жашківщини, що здавна славиться родючістю земель та багатством водних ресурсів. Сумлінне дотримання сучасних європейських норм виробництва є запорукою екологічної безпеки краю. Підвищується інвестиційна та навіть туристична привабливість регіону, в якому з’явився потужний промисловий рушій.

Новий пивний завод New Brew здатен виробляти близько 30 мільйонів літрів напоїв на рік. Станом на сьогодні три сорти крафтового пива «Жашківський Кабан» постачаються у понад 40 тисяч українських торговельних точок, а чотири різновиди кегового пива New Brew представлені в популярних мережах пива на розлив у всій країні. У виробництва є ресурси для розширення у разі майбутньої потреби, але керівництво невпинно наголошує: першочерговим пріоритетом для New Brew є і залишиться дотримання високих стандартів, тому обсяги виробництва у жодному разі не збільшуватимуться у збиток якості. Наразі планується активне поповнення сортової лінійки та створення низки нових брендів.

«Ми зробили цей фільм від душі, бо нам справді є чим пишатися. Насамперед це люди, талановиті і працелюбні, віддані своїй справі фахівці поодинці і міцний колектив гуртом. Це наше найсучасніше устаткування та крафтові технології. Це – те, що ми змогли заново відкрити для себе та інших наш багатий край, де вирощуються чудові злакові культури, де розташоване унікальне родовище джерельної води. Ми зробили цей фільм, щоб продемонструвати, що ми дотримуємося принципу відкритості та прозорості, що ми робимо продукт, як для себе, і що самі любимо і п’ємо наше пиво. Що у нас є певні переконання, якими ми ніколи не поступимося, а саме – панування якості над кількістю. Ми свідомо не нарощуємо обсяги, поки не будемо впевнені, що варитимемо так само бездоганно. Ми не займаємося комерцією заради комерції, ми – плекаємо культуру споживання пива та вирощуємо нашу лояльну, віддану аудиторію. Такий шлях є довшим та складнішим, але більш далекоглядним у тривалій перспективі. Ми мріємо бачити красивих, задоволених та успішних українців, що насолоджуються якісним українським пивом. Нашим пивом!», – поділився стратегічним баченням директор із розвитку пивного напряму Групи Компаній «Нові Продукти» Юрій Бикоріз.

Для подальшого інформування широкого загалу про всі нюанси щодо виробництва та новинок на заводі New Brew створено сторінки на соцмережевих платформах YouTube, Facebook та Instagram.
_____________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі