Тепер після відправки пакунку можна не відвідувати відділення повторно, аби отримати зворотний грошовий переказ – фінансовий партнер «Нова пошта», компанія «Пост Фінанс», перерахує кошти на банківську картку. Зараз послуга працює в тестовому режимі. Нею можна скористатися у відділеннях, в Особистому кабінеті та мобільному додатку «Нова пошта». Для цього необхідно зберегти дані однієї або кількох карток в кабінеті або додатку. Надалі під час оформлення нових відправок можна буде обрати потрібну картку зі списку.
Після реєстрації даних картки послугою можна скористатися для відправок з відділення до відділення. Максимальна сума одного переказу становить 14 999 грн.
Послуга тарифікується згідно чинних тарифів на грошовий переказ (20 грн + 2% від оголошеної вартості відправлення). Додаткових платежів не передбачено. Платником за переказ на банківську картку є одержувач відправлення. Після того, як він отримав відправлення і оплатив послугу грошового переказу, кошти перерахують на картку продавця в режимі онлайн.
В разі затримки зарахування грошей клієнту потрібно звернутися до банка-емітента картки, який регулює процедуру надходження грошових коштів на випущені ним картки. Якщо на момент зарахування переказу картка заблокована або з певних причин неактивна, кошти можна буде отримати у відділенні. Про це отримувача сповістять додатково, на мобільний телефон.
«Нова пошта» розвиватиме послугу – невдовзі нею можна буде скористатися і для відправок з адреси у відділення. Тим часом компанія відкрита до зворотного зв’язку від клієнтів.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна":
Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua