Просування бренду на ринку

Просування бренду на ринку

У час, коли людина стикається з величезною кількістю інформації щодня, брендам потрібно якось виділятися. Тільки певна унікальність, якість та влучний формат зможуть змусити людину звернути увагу та виділити інформацію з-поміж іншої. Звичайно, тільки звернути увагу – це не достатньо, якщо мова йде про малознайомий бренд. Потрібно запам’ятатися. І ось це вже справді складна задача.

 

Сьогодні її вирішують креативні агентства, що створюють цікаві оригінальні концепції рекламних кампаній, що здатні запам‘ятовуватися та привертати увагу цільової аудиторії. Один з найкращих форматів, що існує, – це відео. Такий контент найбільше подобається людям, адже його дуже просто сприймати. Окрім сценарію величезну роль відіграє і зйомка відео.

 

Що потрібно знати про створення відеоконтенту

 

Одним з найзручніших варіантів створення відео є формат «під ключ». Тобто підрядник бере на себе комплекс робіт і створює ролик від ідеї до готового матеріалу. Що входить у пул робіт підрядника:

 

- на етапі підготовки до роботи зазвичай розробляється детальний сценарій, узгоджуються всі нюанси щодо подальших кроків, а також бюджет;

- тепер потрібно обрати локацію. Для цього завчасно команда виїжджає на певну місцевість та детально вивчає її. Такий підхід допоможе заздалегідь урахувати усі тонкощі, що можуть впливати на хід роботи під час зйомок.

- наступний етап – самі зйомки, на майданчику працює багато людей: режисер, оператори, спеціалісти зі світла, актори та інші. Зараз потрібно відзняти матеріал для подальшої його обробки;

- спеціалісти з монтажу розпочинають свою роботу: з-поміж усіх кадрів обираються найкращі, далі вони збираються у єдине логічне відео;

- тепер потрібно озвучити ролик та за необхідності додати музику.  Це може бути вже готова мелодія, або композитор може написати трек спеціально для вас – все залежить від бюджету та того, як краще діяти стосовно вашої задачі;

- якщо ваш ролик потребує додавання графіки, то саме зараз це буде відбуватися. Усі додані матеріали мають ураховувати стиль бренду, а також бути зрозумілими глядачеві;

- залишились останні кроки: потрібно переконатися, що усі кадри в єдиному стилі (для цього є кольорокорекція), а також що ніде не має якихось негараздів.

 

І от відео вже готове! Далі важливо розмістити його на релевантних для вашої цільової аудиторії майданчиках: ТВ, соціальні мережі, сайти та інші.

Якщо креативна складова, зйомка відео і подальший постпродакшн були вдалими, то відео набере популярність і точно запамятається глядачам.

__________________________________




Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі