Унікальність та сексуальність української мови втілилася у футболках до Дня української писемності та мови

Унікальність та сексуальність української мови втілилася у футболках до Дня української писемності та мови
За тиждень до Дня української писемності та мови, який відзначається 9 листопада, проект Fashion AID Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД» випустив колекцію футболок, присвячених унікальності та сексуальності української мови. Колекція «Твоя мова» була презентована спільно з інтернет-виданням «Українська правда. Життя». Футболки створив дизайнер Святослав Кобзенко, який втілив свою ідею, спираючись на літери та літеросполучення, яких немає у жодній іншій мові, крім української. Їх вже викладено на сайті fashion-aid.in.ua в розділі «Твоя мова», щоб кожен охочий міг заздалегідь уподобати свій дизайн. Всі зібрані кошти будуть спрямовані на допомогу ВІЛ-позитивним дітям, яких підтримує фонд.

П’ять футболок із зображенням літер та літеросполучень розкривають унікальні особливості української мови, які позиціонують її як сучасну, модну, привабливу та сексуальну: «Є – вона чуттєва, твоя мова», «ЙО – вона модна, твоя мова», «Ї – вона унікальна, твоя мова», «ЬО – вона м’яка, твоя мова», «Ґ – вона вибухова, твоя мова». Всі футболки представлені у трьох варіантах: білі літери на чорному тлі, чорні літери на білому тлі та кольорова графіка на білому тлі.

Концепт «Твоя мова» Святослав Кобзенко оприлюднив ще 13 років тому, коли він взяв участь у конкурсі соціальної реклами Young Creative Award на тему «Я українець». Цей конкурс, спрямований на молодих креаторів, проводило міжнародне рекламне агентство Adell Saatchi&Saatchi. Тоді ця ідея, реалізована як серія білбордів для кампанії зовнішньої соціальної реклами, отримала широкий розголос та навіть була визнана кращою роботою у конкурсі соціальної реклами Київського міжнародного фестивалю реклами у 2004 році. Та незважаючи на це не отримала свого втілення у реальному житті.

Проте за останні роки значущість цієї кампанії стрімко зросла, позаяк сьогодні заклик до українців «Говоріть рідною мовою!» рівнозначний заклику захищати своє життя та здоров’я.

Раніше для колекції Fashion AID свої принти створювали українські фешн-дизайнери Світлана Бевза, Ксю Марченко, Маша Бех; художники Ілля Чичкан, Маша Шубіна; номінанти на Премію PinchukArtCentre 2015 Kinder Album, Євгенія Бєлорусець, Данііл Галкін, Катерина Єрмолаєва, Микола Карабіновіч, Дар'я Кольцова, Роман Михайлов, Сергій Якименко; діджеї та музиканти Anya Arfeeva, Azotti, Vlad Fisun, DJ Kon`, Lime Kid, Mamay, Mishukoff, Artem Neba і BPM Orchestra, ISA (Intelligent Sound Alliance: Antai, Bolotin, Guy Richard), Sender, Smailov, Олег Собчук (С.К.А.Й.), група Epolets; ведучі «Нового каналу» Марія Єфросиніна, Ольга Фреймут, Олександр Педан, Сергій Притула, Роман Скрипін, Діма Коляденко, Еріка; графічні дизайнери та сотні учасників креативних конкурсів, які проводив Фонд «АНТИСНІД».

Fashion AID – соціальний бренд, створений Фондом Олени Пінчук «АНТИСНІД», який представляє стильні футболки з авторськими принтами на тему безпечного сексу. Це перший в Україні благодійний інтернет-магазин, який надає можливість будь-якій людині внести свій вклад в допомогу ВІЛ-позитивним дітям та боротьбу з епідемією ВІЛ/СНІДу в Україні. На зібрані кошти Фонд Олени Пінчук «АНТИСНІД» купує медикаменти, дитяче харчування і предмети гігієни для ВІЛ-позитивних дітей та спеціалізованих медичних установ, в яких вони виховуються або перебувають на лікуванні.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua

Останні новини компаній по темі