Складно уявити зростання бренду без допомоги рекламного агентства. Адже саме воно може забезпечити стабільне та впевнене просування, що приводить до створення лідерів на ринку. Але, звичайно, щоб обрати того, з ким будеш досягати успіху, треба ретельно вивчити, чим сьогодні відрізняються одне від одного рекламні агентства. Так ви зможете обрати для свого бренду максимально відповідний варіант.
Також на ринку є агентства, які відрізняються між собою тим, чи працюють вони із підрядниками. Наприклад, чи є в них відділи продакшену та постпродакшену inhouse. Тобто це може бути агентство повного циклу, але при цьому не мати своїх ресурсів для монтажу або кольорокорекції. Та сьогодні все більш популярним є варіант організовувати роботу так, щоб повністю усі питання закривати самостійно. Це значно може зекономити час на реалізацію проєкту. Такий підхід практикує багато сучасних рекламних агентств, як, наприклад, AdShot Creative.
Спершу потрібно визначитись з тим, чого саме ви плануєте досягти. А також – що вже є у вас. Якщо у вас маленьке завдання, яке не потребує комплексного підходу, ви можете звернутися до агентства неповного циклу. А от якщо у вас велика задача, наприклад, на створення та запуск рекламної кампанії, звертайтесь до агентства, що працює по типу «повний цикл». Це спростить багато моментів у процесі реалізації вашого завдання.
_____________________