Вже неодноразово говорилося, що Covid-19 сильно змінив наше життя як в професійному, так і в особистому плані. Сфера B2B не стала виключенням: світова пандемія кардинально вплинула на поведінку B2B покупців, і це необхідно враховувати при складанні бізнес плану на 2022 рік, адаптуючи свої стратегії відповідно до цих тенденцій.
Щоб краще зрозуміти, як пандемія Covid19 змінила купівельну поведінку у сфері B2B, Mckinsey & Company підготувала звіт B2B Decision Maker Pulse. Він був складений на основі опиту 3600 фахівців з 11 країн світу, що приймають рішення у сфері B2B.
Загалом, поведінка B2B покупців не змінилася настільки, як це сталося в роздрібній торгівлі та інших сферах, проте орієнтація на споживача явно стає основною тенденцією наступних років.
Головним чинником таких змін стало те, що фахівці почали працювати дистанційно. Очевидно, що простий і досвід покупок B2C, що персоналізується, відрізняється від покупок B2B і ринкові тенденції ускладнили B2B-продажі.
З іншого боку, необхідно відзначити, що в поточній нестабільній ситуації важливо пристосуватися до того, що Deloitte називає «наступною нормою». Так, 42% маркетологів відзначили, що їх маркетинговим командам не вистачає пропускної спроможності, щоб швидко адаптуватися до зміни пріоритетів.
Тому при складанні бізнес плану на 2022 необхідно використовувати гнучкість, щоб залишатися конкурентоздатними. І відповідно, враховувати поведінку B2B покупців, яке ми розглянемо в цій статті.
Читати далі ...
___________________